Hallo lieve meiden, Ik kreeg afgelopen vrijdag doorzichtig (vruchtbaar?) slijm, maar ik had (volgens mij) mijn ei al een week eerder gehad (volgens de berekening). Nu kan het misschien zijn dat mijn ei een week later is gekomen...maar tot vandaag heb ik nog steeds helder slijm als ik afveeg op toiletpapier....? Ik snap er niets van, volgens banner kan ik vanaf maandag a.s. testen, maar waarom heb ik dan nu nog steeds helder slijm? Kan ik nu beter een week later gaan testen? Of kan het zijn dat je na je ei (ten tijde van innesteling) ook een beetje helder slijm verliest? Herkent iemand dit? Help! Kwor hier beetje onzeker van... Liefs, Borsatofan PS ondertussen klussen we al 2,5 week lang en ik ga maar gewoon door denk ik...
Het is heel goed mogelijk ook vruchtbaar slijm te hebben na je eisprong. maar... het kan zijn dat je nu pas je eisprong hebt. Is het alleen doorzichtig? of is het net als eiwit? Naar mate je menstruatie dichterbij komt.. kan je afscheiding ook weer nattig worden.
Hey Natas, Het is nie wit, tis helder slijm, als ik wc papiertje op elkaar druk en uitelkaar trek (sorry voor details) dan trek ik kleine draadjes zeg maar... Heb ook sinds vorige week (toen ik dacht dat ik mn ei had) een gevoel alsof ik een biljartbal in mn buik (rechtsonder heb) dat gevoel gaat maar niet weg... Liefs, X
Rauw eiwit wel te verstaan Dat is ook niet wit. Is heel dik, snottterig en de draadjes kunnen heel lang zijn.. niet heel dun en kort.
Hmmm..tja, dat heb ik wel eens gehad (in mijn cyclus van juli), dat het er echt uitliep, dat was echt a la eiwit zoals jij beschrijft Maar nu is het niet zoveel dat het eruit loopt of heel lang is...het is net of je je neus gesnoten hebt in een wc papiertje, maar dan helder (geen kleur, gewoon doorzichtig)... Denk je dat ik maandag a.s. beter niet kan testen, maar een week later? Liefs