Hoi Dames, Vandaag getest en we zijn weer zwanger van een brusje voor Julian.... Nu hebben wij voor een meid: Fabienne Danniek of Danniek Fabienne?? Wat vinden juliie mooier? Jongensnaam nog geen idee....iets wat mooi bij Julian qua klant en lettergrepen past.....heeft iemand een idee????
ik vind Danniek veel leuker dan Fabienne en Danniek Fabienne vind ik mooi samen. Alleen vind ik met een -que mooier dus Danique.
Gefeliciteerd! Ik vind Danique (of Daniek, maar met één n dus) een leukere naam dan Fabienne...en ik vind de volgorde met Fabienne als tweede naam mooier klinken, maar hoe vaak gebruik je de totale naam? Maar weet niet zeker of ik Danique ook beter vind passen bij Julian... Nu vind ik niet dat een naam per se heel moet passen bij de naam van een ander kind/andere kinderen, maar als jullie de namen even mooi vinden... (Kortom: zelf zou ik voor Danique Fabienne kiezen, maar als jullie Fabienne net zo'n mooie naam vinden als Danique, dan zou ik in jullie geval misschien toch voor Fabienne Danique gaan... Je hebt dus niet zoveel aan mijn reactie. )
Ik vind Fabiënne juist veel leuker dan Danniek! En zou dus gaan voor Fabiënne Danniek. (Of beter: Fabiënne Daniek, dus met 1 n)
Danniek Fabienne en Danniek als roepnaam. Past goed bij Julian! Ideetjes voor jongensnamen: Aaron Alexander Alexis Almer / Almar Alwin Andreas Arnoud / Arnout / Arnaud / Arnaut Arthur Bernt Boas / Boaz Camiel Casper Cristijn / Christijn Dajon David Dinand Elias Eric / Erik Erwin Ewoud Fillijn Finn Floris Hugo Jasper Jonas Joost Jorrijn Kars(t) Kazimier Korbin Lancelot Laurentijn Leander Léon Loïc Loran Lucas / Lukas Maarten Marc / Mark Marcel Marlijn / Merlijn / Marijn / Merijn Marlon Marten Mas Mathis Matthias Matthijs Maurice Maxim Melchior Menno Michaël Midas Milas Nathaniël Nevan Niek Olivier Owen / Owin Patriq Quintiaan Quintijn Quirijn Ralph Roben Ruben / Rubin Sanderijn Severijn Silas / Sylas Silvander Silvijn Stef Sven Sylias Thijs Tijmen Tobias Valentijn Vesper Victor / Viktor Vincent Wander Wouter Xander Xylander Yossip
Ik vind Daniek/Danique een geweldige naam, maar dan wel met 1 n. Ik zou dus kiezen voor deze naam als roepnaam!
Julian en Bastiaan! Wat betreft de meisjesnaam: beide niet echt mijn smaak. Maar vind Danniek mooier!