hallo dames, Ik ben 21 jaar en heb al een zoontje van bijna 1,5 jaar. nu kriebelt het toch al 2 maanden voor aan een 2de kindje te beginnen, maar ik ben toch een beetje bang. na de bevalling heb ik ee postnatale depressie gekregen en ben bang dat dit weer zal gebeuren, ook zouden we een auto moeten kopen want wij rijden nu met een kleine vrachtwagen van mijn vriend zijn werk. het zou dus een beetje krap worden aangezien ik nog niet werk, maar als het 2de kindje zou geboren worden zou ik uiteraard wel terug gaan werken. ik verlang er zo erg naar, maar ik weet echt niet of het een goede beslissing zou zijn, ik wil haar/hem echt niks tekort doen en mijn zoontje ook niet natuurlijk. wat zouden jullie doen?
Ik zou natuurlijk heel goed nadenken over de voor- en nadelen en of jullie situatie zich er toe leent (in overleg met je vriend)! Maar... Gezinnen waarin de beide ouders werken kunnen ook scheiden waardoor er moeilijke tijden ontstaan of 1 van de 2 kan zijn werk verliezen... Bereken of je de kosten aankan totdat je weer aan het werk gaat en VOLG gewoon je hart!