we hadden hier al een paar weken problemen met onze vaatwasser. viel iedere keer uit halverwege een programma en konden dus erna alles alsnog met de hand afwassen. wij balen, want hebben nu echt even geen geld voor een nieuwe. vanmorgen toch weer geprobeerd om m aan te zetten. en wat zie ik daar, onze vaatwasser valt niet halverwege uit, dat kleine monster wat hier rondloopt heeft het uit-knopje ontdekt en is de dader! heb m opnieuw aangezet, en haar weg gehouden, en hij heeft het hele programma afgemaakt zonder problemen! maar goed dat we geen nieuwe gekocht hebben!!
Dat ken ik! Maar dan met de wasmachine! ipv 30 graden stond hij opeens op 60 graden! Gelukkig stond hij niet op 90 graden. Dan hadden we nu een heleboel baby kleertjes erbij!
Haha, lachen!!! Maar goed dat je er achter bent gekomen! Heerlijk toch die ukkies! Mijn zus vertelde ook zo'n grappig verhaal van een collega met een ukkie. De videorecorder was kapot (verhaal dateert van een aantal jaren geleden, haha) en hun peuter beweerde bij hoog en laag dat er een kaboutertje in zat. Ouders, dachten, jaja, tuurlijk... Kinderfantasie he... Maar nee dus. De kleine uk had er echt een (speelgoed) kaboutertje ingestopt! Moest erg lachen om het verhaal...
Fantastisch. Les voor iedereen met een vaatwasser die kuren vertoont: eerst nog even een keer extra dicht doen om het programma af te maken. (die van ons maakt zijn programma namelijk af als het vorige onderbroken wordt)