betrapt!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door miffy11, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy11

miffy11 Niet meer actief

we hadden hier al een paar weken problemen met onze vaatwasser. viel iedere keer uit halverwege een programma en konden dus erna alles alsnog met de hand afwassen. wij balen, want hebben nu echt even geen geld voor een nieuwe.

vanmorgen toch weer geprobeerd om m aan te zetten. en wat zie ik daar, onze vaatwasser valt niet halverwege uit, dat kleine monster wat hier rondloopt heeft het uit-knopje ontdekt en is de dader!
    heb m opnieuw aangezet, en haar weg gehouden, en hij heeft het hele programma afgemaakt zonder problemen!

maar goed dat we geen nieuwe gekocht hebben!!

2. EmyD

EmyD Niet meer actief

Hahaha, geweldig..!!
    En vooral ook fijn dat je geen nieuwe vaatwasser hoeft te kopen!

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    hahaah, geweldig!

4. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Hahaha, wat een dikke boef :D

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

haha! Voortaan maar `s avonds aanzetten dus!

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hahaha! Ben ik even blij dat wij een hekje voor de keuken hebben! Echt lachen!

7. thewiz

thewiz Actief lid

27 jun 2009
    331
    0
    0
    Thuismama
    Assen
    Dat ken ik! Maar dan met de wasmachine! ipv 30 graden stond hij opeens op 60 graden! Gelukkig stond hij niet op 90 graden. Dan hadden we nu een heleboel baby kleertjes erbij!

8. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Haha, lachen!!! Maar goed dat je er achter bent gekomen! Heerlijk toch die ukkies!
    Mijn zus vertelde ook zo'n grappig verhaal van een collega met een ukkie. De videorecorder was kapot (verhaal dateert van een aantal jaren geleden, haha) en hun peuter beweerde bij hoog en laag dat er een kaboutertje in zat. Ouders, dachten, jaja, tuurlijk... Kinderfantasie he... Maar nee dus. De kleine uk had er echt een (speelgoed) kaboutertje ingestopt! Moest erg lachen om het verhaal...

9. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    :D :D

Prachtig :D

Gelukkig kwamen jullie dr nog optijd achter ;)

10. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    :D Fantastisch.
    Les voor iedereen met een vaatwasser die kuren vertoont: eerst nog even een keer extra dicht doen om het programma af te maken. (die van ons maakt zijn programma namelijk af als het vorige onderbroken wordt) :D

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Heerlijk verhaal! Kan je straks leuk aan haar vriendje vertellen als ze een jaar of 16 is!!! :D

12. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

gelukkig zitten hier de knopjes IN de vaatwasser en niet aan de buitenkant, haha :D

13. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

hhahaha fantastisch

14. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Hilarisch haha

Deel Deze Pagina