Wat ga ik dit missen :)

Discussie in 'De lounge' gestart door Tulp21, 1 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Binnenkort gaan we verhuizen naar het centrum (letterlijk op de markt) maar waar ik nu woon maak ik zoveel leuke dingen mee qua dieren. Er komt regelmatig een eekhoorntje ons bezoeken of kippen of zoals vandaag weer konijntjes. Laatst 2 grote en een aantal baby konijntjes! Egels enz.. Blijft zo leuk om te zien dat ga ik straks niet meer zovaak tegen komen. Ziet er zo schattig uit :)

( sorry krijg de foto's niet gedraaid moet maar even opzij kijken :p )

2. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    dat is jammer, maar er komen vast meer voordelen bij, anders ga je niet verhuizen toch

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lief !
    Maar waarom naar het centrum verhuizen als je nu zo'n super mooie omgeving hebt ?

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Er komt zeker veel voordelen bij waar we nu gaan wonen. Letterlijk bij stadspark met vijver zwanen eendjes, speeltuinen school terrasjes etc..

Wonen nu inderdaad ook erg mooi alleen niet ideaal. Dit is het huis van mijn schoonouders en hebben echt een eigen woonruimte (waar we op die tuin uitkijken) opzich geen problemen mee maar er wonen verder alleen maar oudere (voornamelijk rijke mensen die altijd druk hebben) mensen en als er gezinnen zijn dan zijn het veel oudere kinderen dus geen leeftijdsgenootjes voor onze kinderen wat in het centrum wel het geval is. Voor oudste woont al zijn vriendjes dan in de buurt. Moeten altijd de auto ergens voor hebben want denk niet dat je hier dagelijks met de kinderen deze berg op en af wilt fietsen :p en nog veel meer dingen. En tja hoe ideaal en goedkoop we ook wonen toch vind ik het fijner wonen als ik mijn ouders of schoonouders niet in de buurt heb zitten als je begrijpt :)

De diertjes ga ik wel missen daar kan ik echt vrolijk van worden als ik ze zo in het wild zie :)

5. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Leuke foto's! Ik kan me voorstellen dat je dit gaat missen.

Maar: ook in en om steden zie je vaak de leukste dieren in de tuin. Ik heb 14 jaar aan de rand van Londen gewoond en vossen en van die volgevreten grey squirrels waren regelmatige bezoekers...

Nu in Frankrijk wonen we extreem 'buiten' en zien regelmatig herten e.d. in de tuin (en ook de mooiere rode eekhoorntjes), maar hier moeten we weer 20 km rijden om een beetje gevarieerd menselijk leven te zien...

Het heeft dus beiden zijn plus- en minpunten.

6. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Inderdaad alles heeft zijn voor- en nadelen. Maar denk dat waar ik nu ga wonen veel meer voordelen gaat hebben voor onze situatie nu.

Zo leuk he om dat allemaal te zien. Ben eens in Londen in zo'n parkje geweest. Zo leuk hoe de eekhoorntjes gewoon op je af komen zie je hier toch niet snel gebeuren :p

7. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Het is dan ook een ander slag eekhoorns... Ik heb ze regelmatig op de schutting gehad, een apenootje (bestemd voor de hulpbehoevende vogeltjes) onder beide oksels geklemd, me aankijkend met zo'n blik van 'what are you looking at?'...

En dan een gevecht aangaan met de kat...

Men zegt dat ze geïmporteerd zijn vanuit Amerika. Ik geloof er persoonlijk niets van... :D

8. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Oh dat weet ik niet vind ze erg schattig dat wel :D

Deel Deze Pagina