hoi, even een vraagje. wij gaan over een paar maanden naar centerparcs met gezin en opa en oma. nu vroeg ik me af of je in het zwembad ook mag zitten met je kleding aan, dus niet met kleding het bad in, maar gewoon zitten bij tafeltje en stoeltjes. ik kan er op de site niets over vinden en ik ben het vergeten te vragen. dus weet iemand dit... Ik hoop dat jullie antwoord kunnen geven.
Dank je wel voor je snelle antwoord. Dus gewoon normale kleding mag, maar wel met blote voeten. En mag je wel je tas met verzorgingsspullen voor baby meenemen? Of moet je die achterlaten in het kluisje?
Jahoor geen punt. Toen ik zwanger was en BI had en harde buiken waagde ik me niet het water in. Ging gewoon langs de kant bij de tafeltjes zitten in mijn kleding. Viel wel op met een tas vol spullen om te eten en drinken voor de oudste.
Mag gewoon hoor. Net als een tas vol spullen, ze mogen zoiets niet verbieden zeker niet als het om baby verzorging gaat.
Ik neem aan dat badslippers dan ook wel mogen, aangezien iedereen daar mee loopt Ik denk dat het niet zo'n probleem is. Over twee weken ga ik ook naar Centerparcs (met mijn werk), maar ik trek lekker mijn positiebikini aan en duik het water in. Vooral met mijn rug en bekken lijkt mij dat heerlijk! Ik kan dan ook haast niet wachten....
dank voor de reacties. het is voor mij alweer een hele tijd geleden dat ik in center parcs ben geweest. is het binnen erg warm/benauwd? mijn jongste is erg snel benauwd. dus vroeg me af in hoeverre dat voor hem een probleem zal zijn (zal het ook nog wel aan zijn longarts vragen).
als ik het warm heb, is niet erg. Maar mijn jongste zal gewoon in een zwembroekje zitten denk ik. Maar hij krijgt het erg snel benauwd. is hiervoor ook onder behandeling. Ik sprak laatst de longverpleegkundige en die zei: als het erg warm is daar, is het niet handig om hem mee te nemen. dus vandaar dat ik het vraag. Dan blijf ik gewoon met die kleine in het huisje. Maar het is daar dus erg warm?
lastig te bepalen voor een ander.. maar ik vind het in een gemiddeld binnenzwembad altijd vreselijk benauwd en warm. Zelf zijn wij pas naar cp Zandvoort geweest en daar vond ik het zwembad veel minder benauwd als meestal. Wel warm, maar dat is ook wel logisch voor iedereen die uit het water komt. Anders missch vooruit gaan en even peilen hoe je het zelf vindt voelen en of je denkt dat het geschikt is voor je zoontje?
Ik ben zelf astmatisch en hou het niet langer dan 2 uur uit in het zwembad van CP. Maar misschien moet je het gewoon 1 keer proberen met hem. Het is natuurlijk wel een heel leuke ervaring voor hem. Ook is er vaak een buiten gedeelte en de wildwaterbaan gaat vaak ook naar buiten.
het verschilt ook per park hoe de temp is. gewoon maar uitproberen dan weet je het. ben laatst in de huttenheugt wezen zwemmen en het viel me toen op dat er wel heeeeel veeeeeel mensen met kleren aan zaten. dus dat is echt geen probleem. je zou zelfs van die speciale zakjes om je schoenen kunnen doen. hoef je die ook niet uit te trekken
Hihi mijn man werkt daar als beveiliger haha Ik zou wel als je in kleding gaat, zo min mogelijk aantrekken haha
ZwembAd centerparcs is enorm warm! Zweet me altijd rot daar. Vooral het omkleden van de baby en jezelf is een dik succes
bedankt voor alle reacties. Ik ga het gewoon eerst zelf proberen en als het te doen is, neem ik de kleine mee!
Ik zou wel iets luchtigs aantrekken.Badpak met daarover een zomerjurkje. Ik zou daar niet willen zitten met een broek en trui.