Gooi ze maar neer !! Hier was de buit: - ketting met naam dochter - nivea for men balsem - centenbakje met afdruk hand en voet (bij de go gemaakt) Eerste vaderdag hier overigens !! Mijn vader wil nooit wat, vindt het onzin. Wel is hij toevallig vandaag jarig dus we gaan er wel heen.
Hier slaapt onze papa nog ! ) hij mag lkkr uitslapen en erna ontbijt op bed en dan pas kados uitpakken...
Hier; Fles Axe douchegel Nieuwe portemonnee Een zelfgemaakte fotolijst met foto van onze oudste (school gemaakt) Verder sneak ik zo naar beneden om het ontbijt te maken, lekker warme broodjes en eitjes op tafel zetten!
hier op de peuterschool muis/onder zetter matje gemaakt! met der eigen foto (weet niet welke heb hem ook nog niet gezien) en ben nu al bezig voor ontbijtje en dadelijk mn dochtertje uit halen iedereen fijne vaderdag
Hier eerste vaderdag: - ontbijt op bed ( das een luxe, normaal maakt hij zelf z'n ontbijt) - kaartje met de volgende tekst ( lieve papa, geniet nog maar van ons drieën voor je het weet zijn we met z'n vieren! - horloge van Tommy hilfiger met de volgende tekst in gegradeerd : THE greatest dad - Y - iets wat m'n dochter op de Kdv heeft geknutseld - ingelijste oorkonde haha Het is wel wat! Ik kwam gisteren thuis met chocolade ik zo asjeblieft voor vaderdag hij wist niet waar hij het moest zoeken. Ik zo voel ereens goed aan ( hij dacht dat er iets anders in zat de echte cadeau). Heb me rot gelachen!
hier slaapt hij nog, maar de oven staat alvast voor te verwarmen voor het ontbijtje geen idee wat de kindjes hebben gemaakt op het kdv, klinkt als iets van klei met iets erin, snoepjes ofzo? maar verder hebben Fleur en ik samen nog een zak snoep, een lekkere douchegel en een paar tijdschriftjes gekocht, voor een ontspanmomentje.
Hier ligt hij ook nog op bed, we gaan zo zijn ontbijten maken. Van de kinderen krijgt hij een knutsel van school en hebben we een hogedrukreiniger gekocht. Deze wilde hij al heel lang kopen maar ik vond het zonde van het geld. Maar aangezien ik echt niks anders wist, ik het een echt vaderdagcadeautje vind en hij er heeeeeel blij mee zou zijn nu toch maar gekocht.
Zelf ben ik niet zo van deze dagen...maar k ben een rare hou ook niet van kerst.. Ik vind het echt iets voor de kinderen naar ons toe, en dan alleen op basisschoolleeftijd zeg maar De oudste heeft op school iets moois gemaakt en met de jongste heb ik wat verf op een blad gelegd en laten spetteren Gezellig ontbijten en dan de dag invullen met wat de kids leuk vinden. We wonen aan het strand, dus als het mooi weer blijft met de schepjes en emmertjes het zand op. Of een eind wandelen...ergens een ijsje eten enz. Maar ik ga niet extra kadootjes geven of kopen, dat gaat tegen mijn principes in dat is voor de verjaardag! Alleen wat mijn kids maken. Aan mijn eigen ouders geef ik op deze dagen ook niets eigenlijk.
Papa hier slaapt ook nog.. Gisteren is hij tot in de kleine uurtjes op stap geweest, die laten we dus ook nog maar even liggen.. Hij krijgt een zelf gemaakt cadeautje die onze dochter bij haar gashouder heeft gemaakt. Ik weet ook niet wat het is want het was al ingepakt. Mijn dochter wijst er wel de hele tijd naar en roept papa hihi! Ook krijgt hij een mooie wiskey. Hij is groot liefhebber en verzameld mooie exemplaren. Oja en een ontbijtje op bed natuurlijk. Al schat ik zo in dat daar z'n (hoofdpijn) hoofd nog niet naar staat .
Ik heb mijn vader mee uit eten genomen vorig weekend (ik had me een week in de datum vergist ). En voor mijn man gisteravond een 6-packje Duvel in de koelkast gezet.
Ik heb een insteek fotoalbumpje, daarin wat foto's, tekeningetjed van zoontje, en een aantal kaartjes ' je bent de beste papa omdat....'. Verder gaan we vanavond uit eten bij een nieuw kindvriendelijk restaurant hier. Zelf cadeaus kopen doe ik ook niet, misschien als zoon wat groter is dat hij wat kan uitzoeken...
Niks ook geen knutsel daar doen ze opschool niet aan. Misschien een baby maar die kans acht ik minder als 1procent Gaan jullie trouwens nog langs jullie vaders? Hier verder ook niet.ze zouden het graag zien. Maar ik zie het nut er niet van in
Zoontje heeft iets geknutseld op het kdv, geen idee wat. Het is nog ingepakt. Ik heb beide kids met de letters P & A op de foto gezet en de foto's in een placemat geschoven. Een echte papa-placemat. Hij wilde een nieuw scheerapparaat, dus die heb ik ook gekocht voor hem.
Een vaderdagtaartje, een schelpjesmobiel, die heeft dochter geknutseld op school. En nu zijn mijn man, mn oudste dochter en haar vriendinnetje op weg naar Beekse Bergen De jongste heeft een mama dagje dus vandaag, ze slaapt nog vaak 2 keer, vandaar dat ze niet mee is.
Wij gaan volgende week naar mijn vader, omdat ze deze week druk zijn met hun huis. Ik weet alleen nog niet wat ik daar nou is voor geks voor zal kopen haha
Nee, wij niet. Ik vindt het wel goed zo eigenlijk. eerder deden we dat wel vaker. Maar eigenlijk vindt ik het meer iets voor vaders van kleine kinderen Ze krijgen wel een beelletje of smsje Hier krijgt mijn man ene kadootje van dochter wat ze op school heeft gemaakt, geen idee nog wat. En een fles parfum en een rompertje met i love papa
Ze zouden het graag zien als in alle feestdagen zeg maar. Maar kerst sinterklaas etc gaan we ook niet. Wij zijn niet van verplichtingen. Wij doen zelf niet aan vader of moederdag dus zijn het nut er niet van in dan langs te gaan