Lieve dames, Ik ga er vanuit dat mijn menstruatie a.s. donderdag is. Ik heb voor het eerst 7 dagen voor nod posi getest (waardoor ik dus al ga twijfelen of me nod niet eerder was) maar mijn testen zijn steeds donkerder geworden, maar na een mk blijft de angst dat het alsnog misgaat. Nu is mijn vraag aan jullie wat jullie ervaring is met vroeg posi testen. en alsnog je menstruatie krijgen. Ik houd mezelff maar steeds voor dat ie dan niet zo positief zou zijn en niet zo mooi zou stijgen als ik alsnog mijn menstruatie krijg.
Hi Jopri, Nou jij bent zwanger hoor. Ik snap je onzekerheid, heb zelf 2 x een missed abortion gehad (vruchtje bij echo niet meer in leven). En natuurlijk kan ook nu niemand je garanderen dat het goed blijft gaan maar voor nu ziet het er super uit! Gefeliciteerd meid!
Mooie testen hoor, gefeliciteerd! Ja als je nog voor je nod zit, heb je zo'n 50% kans dat het alsnog misgaat, maar dus ook 50% dat het goed gaat Ik zou me daar lekker op richten als ik jou was. Probeer er toch van te genieten. (Ik heb ook 2 maal positieve testen voor nod gehad en daar zijn toch echt 2 prachtige kindjes van gekomen )
wow ik testte afgelopen weekend ook posi op 5 dagen voor nod en vandaag, 3 dagen voor nod (eigenlijk mijn officiele testdatum ivm icsi) nog steeds posi Hopen dat het goed blijft gaan meid! Spannend he?
Ze worden mooi donkerder dus ik zeg, gefeliciteerd ! Ik heb op 9dpo voor het eerst posi getest, 3 dagen voor nod. Op die dag nog een heel lich wazig streepje, die elke dag wat donkerder werd en vervolgends had ik op nod gewoon een knaltest !