Sorry dubbel, ja die heb ik niet meer ik heb alleen van de etos maar die doe ik morgenvroeg dan.. Maarja 2x vals kan dat?
Ja dat is waar , het was ook zcht meer een pennestreep , maar als deze er meteen mee opkomt met de andere lijn binne de tijd is dat wel balen
En dan gisteren en vandaag positief.. Enorm slecht als het vals is! Heb cb plus gehaald voor morgen die maar eens proberen..
Mag ik vragen waarom je die rottige plustesten blijft doen? Je kunt veel beter streepjestesten als Kruidvat 2 voor 5 euro doen of anders de CB Digitaal met wekenindicator. Die plustesten zijn lastig af te lezen en willen na afleestijd ook nog vaak een indroogstreep geven. Kortom, dan heb je nog geen duidelijkheid.
Ik zou er 1 van de kv doen en buiten de afleestijd is hij negatief jammer genoeg Zie met deze testen zovaak een streepje,wat dan niks blijkt te zijn.
Ik vind het wel apart dat de kv en de clearblue allebei een licht plusje geven, want dat zijn 2 verschillende testen dus dat zou niet allebei vals positief geven denk ik. Ik zou inderdaad even een kv 2 voor 5 euro doen, die zijn duidelijker dan die irritante plusjes!
Het resultaat op de cb kwam pas ruim na afleestijd (na meer dan een uur) en is dus negatief. De cb testen geven vaak dit soort strepen ruim na afleestijd. Er is dus maar op 1 merk test een kruis ontstaan. En helaas het merk test wat vaak dit soort kruisjes geeft binnen afleestijd maar die niet oplopen en dus negatief zijn.
Ja dat komt omdat ik nog niet bij de kruidvat ben geweest er was alleen een etos dus toen heb ik deze gehaald. Ik hadnog 1 cb over en heb deze net gedaan en binnen 3 minuten zag ik iets lichts maar weet niet of jullie het ook zien Ik denk dat het allemaal vals was inderdaad
Ja dan zie je het dus niet.. Dit streepje is zo licht en omdat de kwaliteit achteruit gaat zie je het niet denk ik Ik denk zelf dat het niks meer is hoor
Ze waren niet allemaal vals.De kv plustest wel,en die staat erom bekend. Maar de cb was toch negatief binnen de tijd?Dus niet vals toch? Je laatste foto's zie ik ook niets op. Ik hoop dat je snel een knaller hebt.
Nee dan staat er niks, maar als jij een test moet bewerken om een streep te zien (wat dan grijs lijkt) dan is het helaas echt negatief.
Nee want in het echt zie ik wel wat alleen bewerken maakt m wat duidelijker. Maar ik laat het nou en koop de kv early nooit meer in ieder geval!
Ik zie op je laatste foto onbewerkt niets en idd die testen geven vaak een vals voorgedrukt streepje helaas.