Betrouwbaar of niet..?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Zonnetje91, 23 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.009
    113
    Nabij Utrecht
    Het zhuis stuurt de ha hierin niet aan.
    Ik zou dus zelf de huisarts even informeren ivm je schildklier
     
  2. Zonnetje91

    Zonnetje91 Actief lid

    20 jun 2018
    453
    224
    43
    Vrouw
    Oke dankjewel, dan bel ik morgen ook even de huisarts. Dan ben ik ook 1 dag over tijd:)
     
  3. Koektrommel

    Koektrommel Fanatiek lid

    15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!
     
    Zonnetje91 vindt dit leuk.
  4. Zonnetje91

    Zonnetje91 Actief lid

    20 jun 2018
    453
    224
    43
    Vrouw
    Ik kon weer is niet wachten met de clearblue :rolleyes: hihi

    Ziet er positief uit denk ik zo:) vandaag de dag dat normaal me menstruatie zou krijgen.

    Maar ik voel me verder zo normaal helemaal geen kwaaltjes of andere dingen, is dat normaal of die zullen vast nog wel komen:p vindt het zo gek haha , moet er nog even aan wennen
     

    Bijgevoegde bestanden:

    es89, Sylva, Tan89 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. HappyJ

    HappyJ Lid

    19 jan 2020
    61
    31
    18
    Vrouw
    Geen paniek, ik had geen enkel kwaaltje in het begin van men zwangerschappen :rolleyes:
    Bij mijn dochter bleef dat ook zo, bij mijn zoon 's avonds wat zuur vanaf 8 weken ongeveer maar ook niet alle dagen :)
     
    Zonnetje91 vindt dit leuk.
  6. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.634
    113
    Gefeliciteerd!!! :)
     
    Zonnetje91 vindt dit leuk.
  7. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.455
    1.505
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!! :D
     
    Zonnetje91 vindt dit leuk.
  8. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Gefeliciteerd!
     
  9. Zonnetje91

    Zonnetje91 Actief lid

    20 jun 2018
    453
    224
    43
    Vrouw
    Gisteren merkte ik ineens dat veel dingen heel sterk ruikte, pakte ook een handdoek uit de kast en kwam een hele walm van wasverzachter achter aan:roflmao: en zo meer met dingen die me opvallen gisteren.. en dat is vandaag minder, ruik het nu niet zo sterk.. is dit normaal?
     
  10. Zonnetje91

    Zonnetje91 Actief lid

    20 jun 2018
    453
    224
    43
    Vrouw
    Maak me toch weer ineens zorgen.. nu ik ineens die klachten van de geurtjes niet heb en gisteren wel.. moet dat niet zo blijven als je zwanger ben..? Heb verder ook helemaal nergens last van.. vraag me dan af of het allemaal wel goed is:(
     
  11. Niennientje

    Niennientje Niet meer actief

    Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken daarover. Ik weet nog van mijn vorige zwangerschappen (en nu ook) dat het heel erg op en af kan gaan, helemaal in het begin. Morgen kan ineens weer heel anders zijn.
    En gefeliciteerd!:)
     
    Zonnetje91 vindt dit leuk.
  12. Kaatje92

    Kaatje92 Fanatiek lid

    7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Wat geweldig! Gefeliciteerd!

    Ene moment heb je meer last van kwaaltjes dan het andere moment. Hoort erbij;):)
     
    Zonnetje91 vindt dit leuk.
  13. Olifantje92

    Olifantje92 Fanatiek lid

    16 aug 2018
    1.132
    540
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd! En wat super zo voor de iui start.
     
    Zonnetje91 vindt dit leuk.
  14. Zonnetje91

    Zonnetje91 Actief lid

    20 jun 2018
    453
    224
    43
    Vrouw
    Dankjewel , dat stelt me toch weer een beetje gerust. Ik heb vanmiddag een verloskundige praktijk gebeld, helaas werdt er niet opgenomen.. heb nu een bericht verstuurd voor een afspraak. En morgen probeer ik het nog eens:). Wanneer kregen jullie een 1ste echo? Ik las op hun website dat je het ongeveer bij 8 a 9 weken krijgt
     
  15. Kaatje92

    Kaatje92 Fanatiek lid

    7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Volgens mij normaal gesproken met acht weken.
     
    Zonnetje91 vindt dit leuk.
  16. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.894
    2.396
    113
    Vrouw
    De kwaaltjes zullen echt komen en gaan! Ik snap je gevoel wel heel goed hoor. Maar dat is echt normaal, hihi. Bij mij deden ze toen normaal met 10 weken, maar omdat ik heel graag wilde weten of het goed zat mocht ik met 7 weken komen, 7+3 ofzo, 8e zwangerschapsweek.
     
    Zonnetje91 vindt dit leuk.
  17. Zonnetje91

    Zonnetje91 Actief lid

    20 jun 2018
    453
    224
    43
    Vrouw
    dankjewel , ja ik had gelijk zoiets van huh ik had er gisteren last van en vandaag ineens niet:eek: Is dit hopelijk geen slecht teken, maar gelukkig is het normaal dan:) ik ben benieuwd of ik morgen iets terug hoor van de verloskundige
     
    mxm vindt dit leuk.
  18. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Zoals voor mij al is gezegd kwaaltjes die komen en gaan. De ene dag voel je je op en top zwanger en de andere dag denk je bij jezelf, huh waar zijn die kwalen nou? Het hoort er echt bij. Wat mij enorm hielp was dat je zorgen maken en angstig zijn ook bij de kwaaltjes hoort. Het is ook allemaal zo enorm spannend, dat doet een hoop met je. Dat eerste trimester is ook echt alles behalve tof.

    Even terugkomend op de eerste echo. Hier had ik een vitaliteitsecho met 7+2 in verband met een medische indicatie, anders had ik hem pas met 11 weken gehad tijdens de termijnecho. Mocht je geen vroege echo krijgen bij je verloskundige maar wil je die wel, dan kun je altijd een echo laten doen bij een geboortecentrum of een verloskundigenpraktijk die deze mogelijkheid wel biedt. Je betaalt hier dan wel zo'n € 30,- voor. Eerlijk gezegd vond ik het aan de ene kant erg fijn om te kunnen zien dat het goed ging maar een dag later zat ik alweer helemaal in de stress en was ik bang dat het toch mis zou gaan. Een vroege echo hoeft niet te betekenen dat je je minder zorgen gaat maken en verder rustig het eerste trimester door kan. Houd daar wel echt rekening mee.
     
  19. Zonnetje91

    Zonnetje91 Actief lid

    20 jun 2018
    453
    224
    43
    Vrouw
    Dankjewel, dat stelt me wel gerust. Het is ook allemaal zo spannend en nog ongeloofwaardig, de eerste keer dat ik zwanger ben:) we zijn er ook zo blij mee maar ook een beetje bang allemaal of alles wel goed komt. Probeer het nu van me af te zetten en te gaan genieten, net als wat je zegt, de eerste trimester is alles behalve tof:rolleyes: toch een spannende tijd.
    De huisarts gaat nu volgende week bloedprikken voor de schildklier, en had ook gevraagd of ze op hcg testen. Dat vonden ze niet echt nodig..
    Wordt je nergens nog getest op hcg of het goed oploopt ? Het ziekenhuis zei dat ze het overlaten aan de huisarts en de verloskundige aangezien het spontaan is gebeurd :)
     
  20. Kon 87

    Kon 87 Bekend lid

    28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    Misschien moet je proberen het een beetje los te laten. Je bent zwanger, er zijn geen eerste tekenen dat het misgaat en extra onderzoeken zullen een miskraam niet voorkomen. Dus ik zou proberen te ontspannen en het op je af laten komen. Zoek afleiding en probeer vooral met ándere dingen bezig te zijn. Door over-analyseren gaat de tijd tot de eerste echo echt niet sneller ;). Succes!
     

Deel Deze Pagina