tja, wie kan mij goede aanraden die niet zo prijzig is. ga zaterdag op vakantie en wil dus mn benen haarvrij hebben, heb morgen erg weinig tijd om me erin te verdiepen, dus probeer hier wat info te krijgen.
Ik vind ze allemaal even waardeloos. Wat nog wel een werkt is hars uit een tube (weet zo niet van welk merk, niet van veet iig). Die koude wasstrips werken gewoon niet goed genoeg vind ik. Ik ben voor de warme hars!
die van Feet werken voor geen meter bij mij, kotm geen haar vanaf. Neuh, geef mij maar scheermesjes, heb nog geen enkele goede gevonden!
ik gebruik tegenwoordig de scheermesjes van wilkinson voor lady's (Wilkinson Xtreme Iii Beauty) ben er heel erg tevreden over
Ik gebruik tegenwoordig Veet Rasera Bladeless Razor Kit.( ik hoop dat ik het goed schrijf) Vroeger gebruikte ik vaak de ontharingsstrips van Strapr's (of Stapr's...weet het niet meer 100%), die zijn doorzichtig, vond ik persoonlijk wel handig. Die van Veet zijn niet slecht, maar wel ondoorzichtig.
bedankt voor jullie reacties. ik heb inmiddels ontharingsstrips van het kruidvat gekocht, of het wat is, dat merk ik vanavond...
nou heb het vanavond gedaan, (die strips dan he? ) t was pijnlijk maar dat wist ik. denk dat ik het vaker moet doen om er handigerheid in te krijgen. maar ben wel redelijk tevreden.
vind het maar een gedoe die strips.was er maar iets dat het helemaal niet meer terug kwam hahahahah. ja laseren maar jha is wel erg duur. op telsell verkopen ze zon laser aspparaat maar zal vast niet werken. groetjes
goed om te horen dat je tevreden ben..maar als ik hoor dat het zo'n pijn doet...laat mij dan maar lekker me scheermesjes gebruiken LOL succes ermee in iedergeval!
Gebruik ook scheermesjes, heb ooit geharst, nou spijt van gehad, me benen zijn 3 weken lang rood en beurs geweest, ben er allergies voor bleek dus. as ook gelijk een hlf jaar haarloos dat was een vordeel, bij mij groeien mijn haren op mijn benen in een trage maar zeeraangename tempo. Ik scheer 1x per 2 maand, is ltijd ruim voldoende voor mij:d
zo nou dat zou ik fijn vinden eens in de 2 maanden scheren.dat maakt niet zoveel uit. ik heb trouwens vaak last van uitslag als ik me eigen scheert heeft iemand daar nog tips voor? gebruik altijd goedscherp mesje.
1x per 2 maanden jemig hier om de dag zeker als ik op vakantie ben pfffff harsen is dan je haar lang weg? of zijn er ook nog andere tips waar t allemaal langer mee weg blijft, bahlve epileren brrrr
@tweeling: hier ook om de dag scheren hoor, alleen nu met de Veet zo om de 2-3 dagen.(vind ik nog veel eigenlijk,zucht...) @miss mini: een aftershave balsem ofzo helpt goed vind ik!Ik gebruik die van m'n vriend , maar ze bestaan ook voor vrouwen!
Er was laatst een topic over huidirritaties na het scheren van de bikinilijn. Het schijnt dat sudocreme erg goed helpt daartegen. Ik heb het zelf nog niet uitgeprobeerd, maar de mensen die er wel ervaring mee hadden waren zeer positief..