hallo, ik vraag me af of ik door de pil heen zwanger ben geworden. ik gebruik cerazette al jaren maar door mijn dieet werd ik opeens in october ongi terwijl ik met deze pil het nooit werd. nu dacht ik dat ik het weer ongi werd omdat ik nu al twee weken ongi klachten had. maar al wat kam geen ongi. ik heb nu buikpijn en af en toe steken in mijn borsten. ik heb nu buik pijn als of ik buikspierpijn heb. zou het kunnen dat ik toch zwanger ben of is dit toch iets anders wat denken jullie? groetjes
ja misschien moet ik dat maar doen he een test. maar zijn de symptomen die ik heb syptomen die bij een zwangerschap kunnen horen?
iedereen heeft weer andere symptomen dan de ander, ook ik ben bij de 2e door de pil heen zwanger geworden maar had totaal geen symptomen helemaal niks, ben zelfs nog 2x ongesteld geweest dus het zegt niks meid, als ik jou was zou ik er een test tegenaan gooien zeker als je misschien kort geleden ziek bent geweest want daar lag het bij mij dus aan dat ik een week ontzettend ziek ben geweest (diarree) waardoor de pil dus niet meer optimaal beschermde..
goed ben naar de ha geweesd en ik heb mijn darmen vol zitten met ontlasting ipv mijn baarmoeder met een baby ik vind het niet zo erg omdat ik toch nog niet gestopt was met de pil lijkt me niet zo geod voor een kindje. ik ga dus eerst wat aan dit probleem doen en daarna maar dat is pas in mei geplant stoppen en dan gaan we serieus klussen. groetjes en bedankt voor de tips
toen je bij de 2e gewoon 2x ongesteld werd dan heb je dus ook later pas getest of niet? hoe lang was je toen al zwanger toen je erachter kwam als ik vragen mag?