Lieve dames, Ik mag misschien nog niet heel veel over mijn cyclus zeggen, daar ik in ronde 1 zit. Maar ik zit nu op cyclusdag 76 en er is nog steeds niets te bekennen. Volgens mijn huisarts is de kans groot dat mijn cyclus onregelmatig blijft, omdat dit voor de pil ook zo was. Volgens de ha kan ik ook nog steeds een eisprong krijgen in deze ronde. Zijn er meer van jullie met zulke lange cyclussen en toch zwanger geraakt? Ben gewoon bang dat mijn kansen veel minder zijn door deze lange cyclussen. Liefs!
Dat is erg vervelend dat je zo'n lange cyclus hebt. Je eisprong kan zeker nog steeds komen aangezien je het gewoon niet kan weten nu met die lange cyclus. Je kansen zijn inderdaad minder bij lange cyclussen maar ze zijn er wel! Dat je voor de pil ook onregelmatig was, dan is de kans groot dat dat nu ook zo is maar had je toen ook zo'n vreselijk lange cyclussen of waren ze toen wel iets korter? Als het te lang duurt zou ik toch eens kijken voor Monnikspeper bij een homeopatische winkel of gewoon bij De Tuinen. Dit helpt je cyclus regelmatiger te worden. Helpt dat nog niet zou ik toch nog eens terug gaan naar de HA. Succes!
Hallo, Vervelend zeg! Ik ken het probleem.. En op jaarbasis zijn je kansen dan inderdaad iets minder, maar ze zijn er wel. Mijn langste cyclus was geloof ik iets van 57 dagen.. maar bij mij schommelde het ook heel erg. Wat mij enorm heeft geholpen is temperaturen. Daarmee stelde ik vast dat er wel een eisprong plaats had gevonden, en dat vond ik al een hele geruststelling.. Niet getreurd, het is vervelend maar jouw tijd komt ook
Maar probeer er niet teveel op te letten.....ik vrijde een week vanaf dat ik ongesteld was om de dag......bleef daarna 10 minuten liggen.....bij mij hielp het wel.
Dank voor je reactie. Voor de pil was het soms ook twee of drie maanden niet volgens mij ik ga dat monnikspeper toch maar eens proberen denk. Kan neem ik aan geen kwaad....
Hm kom helaas ook verhalen tegen dat het juist niet goed voor je is als je zwanger wil worden. Dus misschien toch nog even geduld hebben.. Weet niet of ik het durf zelf dokteren..