een kennis van mij heeft een fotoboek aangemaakt en daar staan nu de foto's van hun baby op geen probleem naturlijk maar er staan ook foto's tussen die recht op het geslachtsdeel zijn geknipt... nu overdrijf ik misschien, maar tegenwoordig lopen er veel rare mensen rond die de boel jatten etc.... nu zei ik dat tegen haar maar ze zegt: ja is toch heel normaal? overdrijf ik nu?
'k Weet het niet. In een boek voor mezelf, op papier, zou ik het misschien wel doen. Een digitaal album nooit. Op internet zal ik nooit een foto van mijn blote meissie plaatsen. Er zijn te veel gekken op de wereld.
Dat je zelf dergelijke foto's maakt van je kind is tot daar aan toe, omdat je hartstikke trots bent op je kindje. Maar ik zou er wel heeeeel voorzichtig mee zijn om dergelijke foto's online te zetten! Er zijn echt hele erg "perverts" die dus dit soort fotootjes gebruiken voor hele "vieze" doeleinden. Er wordt zoveel voor gewaarschuwd! Op een ander forum waar ik kom (voor zelf kleding maken) wordt door een van de moderators wekelijks gewaarschuwd: maak de gezichtjes onherkenbaar, neem detailfoto's of ... neem foto's "zonder hoofd". Zij werkt voor een stichting die ouders en kinderen voorlicht over de "gevaren" van internetgebruik. Weet zo snel even niet de naam van die stichting helaas. Anders zou je je vriendin daarnaar kunnen verwijzen.
ja dat bedoel ik... ik heb mijn bevalling en blote fotos van de kleine ook niet op internet staan en zeker niet vol op der ''pruim'' die zitten netjes in een boek en dan kan ik precies kiezen wie ze wel en niet ziet
Gisteren was er een soortgelijk topic, misschien daar je reactie in plaatsen. Dit is de link: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=123300