Irritant is dat hè. Hier gebeurd dat ook regelmatig. Normaal (voor corona) was dat vervelend en meer niet, maar nu vind ik dat ook zwaar irritant!! Hier ging het tussen de zomervakantie en de herfstvakantie zo. Dan de een, dan de ander. Het bleef maar gaan. Toen zag ik ook echt op tegen de winter. Ik dacht: als het al zo vroeg begint.... Maar op dit moment gaat het heel goed hier. Geen gesnotter en gelucht. Hopelijk blijft dat nog even zo
Bij ons sprongen de zelftesten gelijk op positief en dit klopte ook. Dochter test vooralsnog negatief en ook negatief bij de ggd.
Nou ik hoop dat het bij ons ook snel over is. Vandaag is de jongste ook thuisgebleven. Erg verkouden en negatieve test maar ze vindt het echt vervelend om verkouden in de klas te zitten. Was ook echt niet fit vanmorgen. Gelukkig kon mijn man thuisblijven. Ik hoop dat ze maandag weer lekker naar school kan. Zo sneu voor die kinderen. Ze wordt er heel onzeker van. Zal blij zijn als het kerstvakantie is.
Hè bah ja dat is vervelend. Zoon van 10 vindt het ook echt niet fijn om verkouden naar school te gaan. "Dan denken ze vast dat ik corona heb" Beterschap!
Ik heb te vroeg gejuicht Zoon van 10 komt vanmorgen uit bed: "ik voel me niet zo lekker, mijn neus zit dicht en ik ben een beetje misselijk" Ik heb maar even een zelftest gepakt: echt knalpositief! Straks weer een ritje naar de GGD
Ja hij heeft het gehad in februari. In 1x er alweer 7 zelftesten gebruikt. De rest is vooralsnog negatief.
Zou toch met z’n allen naar de ggd gaan. Hier zelftesten van de volwassenen ook negatief en we werden toch echt s avonds best wel ziek uit het niets. Waren toen al mee gegaan naar de ggd en die gaf toch ook echt positief aan. Zo verkort je wel eventueel quarantaine van de rest als ze nu al positief testen.