Betrouwbaarheid hcg bloedtest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Winter123, 27 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Winter123

Winter123 Lid

27 nov 2020
    23
    0
    1
    Vrouw
    mag ik vragen hoe het dan voelt? vanaf wanneer begon je iets te voelen en hoe voelde dit? is dit te vergelijken met iets? jij (en de anderen) weten dit natuurlijk als geen ander gezien jullie zwanger zijn (geweest)!

2. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.479
    5.839
    113
    In het begin (rond de 14 weken) voelde het als inwendige scheten.. bizarre omschrijving haha sorry! Rond de 17 weken waren het echt duidelijke schopjes die ook aan de buitenkant te voelen waren. Ze reageerden ook op aanraking dus als ik in mijn buik duwde werd er 3 sec later geschopt. Vanaf 24 weken deden de schoppen ook gewoon echt pijn en vond ik het niet meer prettig voelen:roflmao:

Verder ben en was ik altijd kotsmisselijk, pijnlijke borsten en een duidelijke buik.

3. Winter123

Winter123 Lid

27 nov 2020
    23
    0
    1
    Vrouw
    ahhh, oke! maar kon je ook je baarmoeder voelen? want die schopjes bij 17 weken, waar zaten die? echt nog rond je schaambot, of meer onder/rond je navel?
    wat stom zeg, al die misselijkheid etc.. :( alles voor je kindje he!

4. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.479
    5.839
    113
    Vanaf 13 weken komt je baarmoeder boven je schaambot uit. Als je gaat liggen voel je een harde rand net rond je navel bij 17/18 weken zwangerschap. Je voelt de schopjes dan in je gehele onderbuik. Verder in de zwangerschap ook hoger en tegen mijn ribben.

Winter123 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina