etos zwanger worden OF teunisbloem/tarwekiem

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gimby, 29 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Hoi meiden,

Vanwege mijn onregelmatige cyclus en late eisprong ben ik vorige maand begonnen met teunisbloemolie tot de ovulatie en de hele cyclus tarwekiemolie.
    Nu had ik een lf van maar 6 dagen :$
    Zouden jullie de combinatie tarwekiem/teunisbloem gebruiken of etos zwanger worden tabletten?
    Hebben jullie hier ervaringen mee?

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Meid; teunisbloem en tarwekiemolie om cyclus te beinvloeden OF bms te verdikken is ONZIN!

Zwanger worden vitamines zijn echt genoeg; belangrijker is dat je gezond leeft en eet; vitaminen en gevonze vetten via VOEDING; helpt beter dan welke pil dan ook want je lijf neemt dat veel beter op.

3. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Hier staat wat ervaringen over tarwekiemolie: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/475072-ervaringen-tarwekiemolie.html

Ik heb het gekocht. Zo'n flesje met pure olie. Ik ga het gewoon proberen. Teunisbloemolie slik ik ook al een tijdje... Of dat helpt? Geen idee. Ik heb wel nu de laatste cyclus een wat kortere cyclus (zie onderschrift).

Succes! Het kan in iedergeval vast geen kwaad om het alledrie tegelijkertijd te slikken maar het is natuurlijk geen vervanging van gezonde voeding. Ik zou als ik jou was ook gezond gaan eten.

4. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Van de teunisbloemolie kreeg ik een veel kortere lf, dus dat heb ik nooit meer gebruikt. Met de etos zwanger worden krijg ik regelmatige cyclussen van 5 weken met een normale lf.

Ik gebruik nu niets en voel me daar toch prettiger bij, ben ook niet zwanger geworden met al dingen.

5. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Bedankt meiden. Ik eet gezond en ga denk ik maar eens beginnen met de etos tabletjes. Had ook zo'n korte lf vorige keer, misschien ook door de teunisbloemolie:(

6. Tralala89

Tralala89 Bekend lid

18 sep 2013
    750
    1
    0
    Ik had ook van die lange en onregelmatige cyclussen zoals jij.
    Heb me toen ook goed laten voorlichten over teunisbloem, tarwekiem etc. Ik kwam thuis met een potje vitamine D (van de Tuinen, extra hoge dosering), omdat er uit recente onderzoeken is gebleken dat vitamine D ook een belangrijke rol speelt bij de hormonale cyclus.
    Of het uiteindelijk heeft geholpen zal wel niet, maar diezelfde ronde was ik wel zwanger haha. Vitamine D is ongelofelijk belangrijk, dat is zeker! Baat het niet dan schaad het niet ;)

(ps zelfs onze fertiliteitsarts beveelt vitamine D aan, als extra ondersteuning bij lange cyclussen)

7. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Bedankt voor de tip!! Is een goeie..

Deel Deze Pagina