hoi hoi! ik ben na mijn stopweek meteen begonnen met oefenen. ik slik nu al 2 jaar de pil. Mijn vriend en ik willen na onze twee schoonheden nog een kindje. Ik heb natuurlijk volgens de pil een cyclus van 28 dagen. ik heb meteen in de week na en de 'vruchtbare' week gemeenschap gehad. nu weet ik niet of ik een eisprong heb gehad of niet, die heb ik bij mijn andere twee dochters ook niet gevoeld. volgens de berekeningen heb ik nu kans op een zwangerschap. nu was mijn vraag: kan dit en wanneer zou ik dit kunnen testen? groetjes, Dicky
Het zou kunnen. Maar je weet nu natuurlijk nog niet hoelang je eigen cyclus is, dus ook niet of je wel op de vruchtbaarste dagen geklust hebt. Maargoed, het zou best in de eerste ronde al raak kunnen zijn!
Het kan zeker. Moet net de toevalstreffer zijn. Ik d8 bij Gui het duurt wel een jaar en ik moet ontpillen maar het was direct raak
ja het kan! mn moeder was gestopt met de pil en tja je kan het wel raden ,, ze was gelijk inverwachting van my..
hoi hoi bedankt voor de vele reacties binnen een dag! 5 februari kan ik testen, ik hou jullie op de hoogte! groetjes Dicky
hoi hoi heb vandaag getest omdat ik niet wilde wachten, was volgens mij negatief......... ik dacht een heel vaag streepje te zien maar dat wil ik misschien te graag......... volgende week op mijn NOD doe ik nog een test....... hopen! groetjes, Dicky
Ik ben 1 juni gestopt met de pil , een keer ongie geworden en de 1 dag van mijn laatste ongie was op 1 juli en was 1 augustus zwanger!dus bij mij was het wel snel....bij de eerste was het iets langer 8 maanden maar mijn bruiloft zat er tussen veel spanning en stress zeg maar...
kan heel goed.. mijn 2e en derde kwamen direct na het stoppen met de pil... bij de derde ben ik niet eens meer ongesteld geweest...bij de 2e 1 keer en de 1e kwam dwars door de pil heen..
Kan idd heel goed. Bij ons ook 1ste ronde direct raak. Helaas wel mk geworden, maar dat had hier niets mee te maken.