Ik heb al in oudere topics gezocht maar niet echt een duidelijk antwoord kunnen vinden. Ik test nu zo'n anderhalve week met de ovutests van zwanger en kids en heb daarbij nog nooit een test streepje gehad. Nu heb ik vandaag voor het eerst een heeeel licht streepje. Kan dit betekenen dat mijn eisprong er aan zit te komen? Ik heb gelezen dat sommigen altijd een heel licht teststreepje hebben, maar aangezien dat bij mij verder niet het geval is geweest? Heb ongeveer twee weken terug mijn implanon laten verwijderen overigens.
hoi Rubi, het verschilt een beetje per persoon, sommigen hebben de hele maand door lichte streepjes, maar als je eerst niks zag en nu een licht streepje kan het goed zijn dat de eisprong eraan gaat komen! doortesten de komende dagen en hopelijk wordt hij dan donkerder en binnenkort positief succes
Zegt helaas helemaal niks. Er zit standaard een beetje LH in je lichaam en daar reageert de test op. Het wil dus ook echt niet zeggen dat je ei onderweg is. Kan zomaar zijn dat je morgen bijna positief test en de dag erna weer lichter......Het zit allemaal nogal ingewikkeld in elkaar als je het technisch gaat bekijken. Hetgeen dat je moet onthouden is dat de teststreep minstens net zo donker moet zijn dan je controle streep. Voor die tijd zegt het niks. (je kan natuurlijk wel zien of de test bijna posi is, dat wijst zich vanzelf) Beetje verwarrend verhaal geworden volgens mij, maar ik hoop dat je me begrijpt.
Missch kan ik in dit topic dan ook wel mijn vraag kwijt: Ik ben deze maand voor het eerst begonnen met ovu-testen en heb nu drie dagen achter elkaar een duidelijke roze streep, maar wel lichter dan de controlestreep. Elke keer is de streep precies even donker, geen enkele verandering. Zou het kunnen dat ik te laat ben begonnen met testen? Of is drie dagen achter elkaar een duidelijke streep, maar niet zo donker als controlestreep gewoon...?
Gewoon door testen! De test is pas positief als hij even donker als de C streep os of zelfs nog donkerder.
Ga over een uurtje weer testen, heb nu naast die van de Kruidvst ook die van zwanger en kids binnengekregen, ben benieuwd of die een duidelijker resultaat geven... Volgens mijn banner is de eisprong allang geweest namelijk.
Test was vandaag weer heeeeel licht, maar zag toen net wel een hele klein beetje roze en afscheiding. En gisteren en vandaag hele dag al beetje misselijk en buikpijn, aangezien ik 7 aug pas met de implanon gestopt ben, ga ik er vanuit dat dit gewoon het begin van mijn menstruatie kan zijn? Ik heb namelijk totaal geen idee van mijn cyclus etc..