Hallo meiden, Heeft een van jullie ervaring met een zw-test van Predictor? Ik heb hem gedaan vandaag en hij was positief (meteen al een streep). Ik zou graag willen juichen, maar vorige maand heb ik 2 testen van Clear Blue gedaan, beide een plus, dus positief... en toch niet zwanger. De test van Predictor was toen heel duidelijk negatief trouwens en nu dus niet. Wat raden jullie mij aan? Ik ben trouwens een week over tijd en sinds zondag bij vlagen misselijk, maar misschien dat ik het me inbeeld...? Bedankt alvast en succes allemaal!
Ik zou zeggen zwanger! Schijnt dat die van Predictor aardig was hcg nodig heeft, dus een voorzichtige felicitatie?
heb 1 keer getest met predictor. Die gaf een mooi tweede streepje en mijn zoontje is inmiddels al weer 4. Denk dat je wel zwanger bent hoor! Gefeliciteerd!
Volgens mij zeker zwanger hoor want predictor geeft inderdaad pas positief na enkele dagen overtijd! Ik had met matcare en clearblue duidelijk zwanger maar met de predictor geen twee streepjes! En was toch degelijk zwanger toen van mijn zoontje. Grtz x
Predictor test normaal gesproken pas laat positief! Als laatste ongeveer, hij heeft het meeste hcg nodig! Dus als het streepje goed te zien is, is de kans groot dat je zwanger bent gefeliciteerd!
Ik heb vanavond nog een test van het Kruidvat gedaan en een van Clear Blue, de digitale... allemaal zo positief als maar zijn kan dus ik geloof dat het raak is!