hallo iedereen ben nu 11 maand gestopt met de pil. maar heb sinds vorige maand zwangerschaps verschijnselen, kan dit komen dat ik aan het ontpillen ben? heb al testen gedaan, maar die zijn steeds nega. of kan het ook zijn dat je pas na een maand posi test of later. of bestaat dat niet en haal ik mij weer vanalles in het hoofd wat er niet is? wel gewoon ongi geworden! dus zit nu weer in een nieuwe cycles liefs
volgens je banner ben je nog veel te vroeg om te testen, klopt die wel. Ben je afgelopen maand gewoon ongesteld geworden. Na 11 maanden lijkt het me sterk om nog ontpilverschijnselen te hebben. Succes
ja ik ben vorige maand gewoon ongi geworden. en als ik test dan zegt de cb niet zwanger. terwijl ik toch echt wel verschijnselen heb. tepels worden donkerder en groter. blauwe aderen op mijn borsten. geen trek in eten overdag. 's avonds weer wel. bij vlagen misselijk. tijdens of na de sex wat steekjes in mijn buik aan de zijkant. sneller buiten adem. heel snel zweten. sneller geirriteerd. enz enz. ik weet het niet meer. komt het wel vaker voor dat je erg laat test? of ben ik gewoon niet zwanger. liefs
oh ja en mijn temp is ook niet hoger dan normaal. of ik ben al drie maand zwanger zonder dat ik het weet. want ik temo nu drie maand. heb altijd rond 36.6 en tijdens mijn ei 37.1 help ik weet het niet liefs
tja, dat is moeilijk. Ik weet wel dat je lichaam je behoorlijk voor de gek kan houden. Vorige maand was ik er ook echt van overtuigd dat ik zwanger was, maar werd gewoon ongesteld. Vaak wil je ook gewoon de symptomen zien, omdat de wens om zwanger te worden erg groot is. Misschien had je voordat je graag zwanger wilde worden ook al deze symptomen rond je eisprong maar zijn ze je niet eerder opgevallen omdat je er niet mee bezig was. Ik denk dat als verschillende tests hebben aangetoond dat je niet zwanger bent, en je bent gewoon ongesteld geworden, ik er toch echt vanuit zou gaan dat je niet zwanger bent. Ik weet dat het moeilijk is. Ikzelf zit pas in ronde 2, maar ik merk dat ik ook dingen zie en voel die me eerst niet opvielen. Een vrouwenlichaam zit maar vreemd aan elkaar en wachten duurt errrrugggg lang als je graag iets wilt. In elk geval heel veel succes en gewoon afwachten. Knuffel
ik wil al 11 maand zwanger worden. en idd je voelt dan dingen die je anders niet opvallen. maar zo als de afgelopen maand heb ik het nog nooit gevoeld, maar ja zal idd wel gek zijn en mijn vanalles inbeelden. ik wacht het wel af. liefs
Zwangerschapskwaaltjes kun je je zo inbeelden. Ik heb ze ook allemaal al gevoeld. Je kunt toch pas testen op/na je NOD. Ontpillen lijkt me nit meer na 11 mnd
hoi wup ja maar het gaat mij er juist om, dat ik gewoon ongi ben geworden! en als ik dan zwanger ben nu al weken zwanger zou zijn. maar mijn testen zijn ook negatief kan het zijn dat je pas na een maand of twee hcg in je urine krijgt of kan dat niet? en gewoon ongi worden terwijl je wel zwanger bent. ja ik heb altijd van die aparte dingen dus ik zou hier ook niet meer raar van opkijken dat het bij mij wel weer zo gaat ( als het kan natuurlijk ) liefs
Hi Annelies, Als je ongi bent geworden lijkt me de kans buitengewoon klein dat je toch zwanger bent. Wat je wel soms leest hier is dat meiden nog een klein druppeltje roze hebben af en toe bij afvegen en dan wel gewoon zwanger zijn. Maar dat is toch echt gewoon iets anders dan ongi zijn. Je symptomen worden waarschijnlijk door iets anders verklaart: graag willen, een griepje etc. liefs noppie
Ik denk ook dat je niet zwanger bent hoor. EN gewoon ongesteld geworden EN negatieve tests, het lijkt me stug. Misschien kun je wel even naar je huisarts gaan om te kijken waar deze klachten wel vandaan komen, misschien heb je wel iets onder de leden? Groeten!
Als meiden ongesteld zijn tijdens hun zwangerschap dan is het volgens mij vaak toch een andere soort menstruatie dan normaal. Ik denk toch dat je er echt te veel mee bezig bent waardoor je de kwaaltjes krijgt. Maar ik snap heel goed dat je er na 11 mnd veel mee bezig bent. Hier ben ik er ook elke dag mee bezig. Zeker nu weer rond mn eisprong enzo.