hallo met mijn vraag hoop ik feedback te krijgen en ideeen over hoe het te doen. op dit moment hebben we 2 kinderen van 5 en 8. drie slaapkamers dus alles bezet. in juli komt er een kleine bij maar geen kamer hihi. helaas is het geen optie om de twee jongens bijelkaar te zetten oudste heeft adhd en pdd nos is geen combi met de 5 jarige. nu is de kamer van de jongste vrij ruim en hij wil zelf erg graag de baby bij hem op de kamer! maar nu zat ik te denken aan toch een beetje afscheiding dus op een hele simpele manier zonder verbouwing (huurhuis) en dan over de lengte dat op allebei de "kamers"een raam is. heeft er iemand leuke simpele ideeen? alvast bedankt.
Die kasten van Ikea, met de vakken! Wij hebben die in de woonkamer als roomdivider gehad, je kan er ook deurtjes en bakken in kopen, dus het kan nog gedeeltjes dichtgemaakt worden ook! En je zoon kan zijn speelgoed en boekjes er mooi in kwijt en jij aan de andere kant wat spulletjes voor de beeb!? Je kan ook een kamerscherm nemen, maar ja, daar kan je niets in leggen,
Handige tip idd. En de eerste maanden kan de baby gewoon bij jullie op de kamer zou ik zeggen. Tot ie doorslaapt, dan heeft die jongste er ook geen last van.
Handige tip idd. En de eerste maanden kan de baby gewoon bij jullie op de kamer zou ik zeggen. Tot ie doorslaapt, dan heeft die jongste er ook geen last van.
Ipv een roomdivider kun je ook de kledingkasten gebruiken als "afscheiding". Dus de kast van je 5-jarige met de rug naar de babykamer en de kast van de bay met de rug naar de kant van de 5-jarige.
yup zou ik ook voor kiezen, voorlopig die kleine even bij jullie op de kamer! dat hadden wij namelijk ook gedaan tot 2 jaar vanwege ruimte gebrek
Hier ook 2 kids van 7 en 5.. En jah de kleine gaat ook bij ons op kamer...Kan je ook doen, vooral in het begin. Want de jongste die gaat ook naar school neem ik aan en die kan ook zo s'nachts rustig doorslapen.. Liefs Jeanney Liefs Jeanney
Das heel handig, en dan kun je de achterkanten van de kasten bijvoorbeeld behangen met zelfde behang als de muren.