Oploop clearblue early

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Smylr1991, 5 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smylr1991

Smylr1991 Lid

5 jan 2022
    8
    0
    1
    Vrouw
    Hallo dames,

Wij zijn al geruime tijd bezig met een ICSI traject en nog niet eerder een positieve test gehad. Deze testen heb ik nu de afgelopen 4 dagen. Bij 12dpo was het erg licht maar nu lijkt het iets donkerder te zijn. De onderste van de 4 is van vandaag (15dpo). De oploop zelf vind ik erg matig, maar eea is niet goed te zien door het opdrooglijntje ernaast. Wat vinden jullie? Wij zijn hartstikke onzeker en in spanning…

Bijgevoegde bestanden:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.929
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Het kan zijn dat de test eerst reageerde op een eigen hcg/ovitrelle-pregnyl combo en dat nu de ovitrell-pregnyl weg is en enkel eigen hcg.

Ik zou over 2 dagen nogmaals testen met de cb om oploop te zien tussen 12 en 14 dpo.

Voor nu ben je echt zwanger, gefeliciteerd!

3. Smylr1991

Smylr1991 Lid

5 jan 2022
    8
    0
    1
    Vrouw
    Dank voor je reactie maar inde onderste test van de 4 is van 15dpo

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.929
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ja ik zie het nu.
    Op zich zou hetzelfde van wat ik schrijf ook aan de hand kunnen zijn.
    Zoj je niet 2x mogen bloedprikken?

Ps, je kan beter een test binnen afleestijd fotograferen en die foto's met elkaar vergelijken.

Doordat je opgedroogde testen vergelijkt kan het beeld er nu heel anders uit zien, zeker met de cb die altijd zo raar opdroogd.

5. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Ik vind het k*t om te zeggen maar ben liever eerlijk
    Als de volgende van boven naar beneden is, heb ik eerder het idee dat die afloopt idpv oploopt

ik blijf wel enorm duimen

Deel Deze Pagina