wehkamp vraagjes

Discussie in 'De lounge' gestart door upc, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. upc

upc Niet meer actief

Hoi,

Ikheb wat vragen over wehkamp. Eerder was het zo dat ik meer dingen bestelde en wat niet passte terug stuurde maar nu hoorde ik dat dat geld kost tegenwoordig? Ik vind het logisch dat als ik alles terugstuur dat ik wel verzendkosten betaal maar hoe gaat het verder? Mag ik een broek in 2 maten bestellen en de foute maat terugsturen?

2. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

pas nog een bestelling gedaan in dubbele maten maar nergens gezien dat het geld kost hoor.

3. upc

upc Niet meer actief

Oke, thanx.
    Ik ga het gewoon proberen.

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.808
    4.192
    113
    hier ook deze week nog pakket besteld en deel kosteloos teruggestuurd

5. je betaald gewoon 4,95 verzendkosten en datgene wat je niet houdt kan je gewoon retour doen.
    daar worden geen kosten voor gerekend

pas als je weer een nieuwe bestelling plaatst dan betaal je opnieuw verzendkosten

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Volgens mij is het zo, dat als je niks houd je wel moet betalen. Maar als je een deel terug stuurt, dat het kosteloos retour is..

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ohja dat is misschien wel slimmer om voortaan 2 maten te bestellen.

We hadden vorige week een poloshirt voor mijn man besteld. Maar die viel te klein uit bij hem. Die hebben we dus retour gedaan. We wilden toen een grotere maat bestellen maar betaalden toen dus wel weer die 5 euro verzendkosten.

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hier bestellen we ook dubbele maten, het valt nogal eens anders als verwacht. Retour sturen kost volgens mij geen geld hoor, nooit wat van gezien in iedergeval.

9. Giltje

Giltje Niet meer actief

ff vraagje voor de Wehkamp bestellers

Mijn vriend wilt alles per acceptgiro betalen dus eerst het artikel binnen hebben voordat hij gaat betalen.

Nou vertelde hij dat je bij de Wehkamp eerst moet betalen voordat je iets binnen hebt. Volgens mij was dat eerst niet zo, hebben ze dit veranderd? of ben ik door de war met de Otto of nekkerman?

10. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Nee dat klopt volgens mij wel Giltje. Volgens mij kun je niet meer met acceptgiro betalen. Dat zou ik ook het mooiste vinden... Nee eerst via Ideal of wat dan ook betalen en dan krijg je pas de kleren, helaas. Als je het weer retour doet, dan krijg je het geld later weer teruggestort op je rekening.

11. music4life

music4life Niet meer actief

ja je betaald de verzendkosten wel staat op de site hoor van whekamp,,, is ook bij otto zo en ook bij neckerman

12. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Je kan binnen 14 dagen kostenloos terugsturen, je betaald wel de verzenkosten van Wehkamp naar jou.

Je kan ook nog steeds met acceptgiro, achteraf betalen. je kunt bij je bestelling aangeven hoe je wilt betalen.

13. nee hoor je kunt gewoon aangeven per acceptgiro of andere betaalmethode

14. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik kon dat niet. :(

15. vorige week nog een carmenset besteld en gewoon een acceptgiro erbij

en je kunt er ook in termijnen betalen

dus vooruit betalen voordat je je kleding krijgt lijkt me niet echt logisch

16. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Vreemd dan! :(

Ach zolang ik gewoon mijn geld weer terugkrijg als ik het retour doe, dan is dat op zich natuurlijk ook niet een groot probleem.

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Als je niet 'kredietwaardig' bent moet je inderdaad vooruit betalen ;) Anders word je ook getoetst bij BKR.

18. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wat houd dat in?

19. als je te boek staat als wanbetaler :D

20. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Wehkamp heeft rare nieuwe regels inderdaad. Via acceptgiro gaat haast niet meer. Ik heb er ruim een half jaar voor aan het bellen geweest. Ze zeiden allemaal wat anders of een nieuw systeem of ze konden er niks over zeggen en ga maar door.

Nu me laatste poging ben ik eens bezig geweest met mailen en het is gelukt!! ik kan EINDELIJK weer via acceptgiro bestellen.

Ik heb overigens nog nooit een schuld gehad, sta daar niet bekend als wanbetaler en ga maar door.

Deel Deze Pagina