Mijn vriend is sinds gisteravond ziek en heeft vannacht koorts gehad en ligt nu ook met koorts op de bank. Nou is hij nooit ziek en ik heb nooit echt koorts (niet zo hoog als hij nu heeft denk ik), en we hebben geen thermometer in huis. Het vervelende is dat ik nou niet echt mobiel ben omdat ik nogal last van mijn bekken heb en niet zo even naar de winkel kan. Hoe erg is het als hij koorts heeft? Hij is echt bloedjeheet, gloeit heel erg en heeft waterige oogjes. Hij slaapt veel en drinkt volgens mij te weinig, maar kan hem niet aan het verstand peuteren dat hij juist flink moet drinken. Hij is ook wat misselijk dus wil eigenlijk niks. Nouja, ik maak me dus een beetje zorgen. Misschien geheel onterecht, maar zou graag jullie mening daarover willen horen groetjes, 'een nu al overbezorgde mama' (dat wordt nog wat )
Ik zou hem een stuk of 2 paracetamols geven en een vol glas water en m naar bed sturen! Denk als hij gaat ijlen of flauw gaat vallen je mischien de ha moet bellen.
De eigenwijze drol wil geen paracetamol (hé, dat rijmt!) Het 'probleem' is een beetje dat ie te misselijk is om te drinken en dus ook paracetamol te nemen. Tja, en dan....?
Drinken is juist ERG belangrijk als je koorst hebt. Mannen zijn pieperts, hij zal zich er toch echt ff overheen moeten zetten. Je kunt natuurlijk ook dreigen met een zetpil
Haha, ja die zetpil is een goeie! Als ik dat voorstel wil die vast wel een molletje oraal naar binnen werken 8) Ff kijken of het werkt...
Zonder problemen 2 molletjes naar binnen gekauwd Dat ging snel! Thanks! Waar dit forum al niet goed voor is haha!