wie ken mij helpen wij willen een geintje uit gaan halen met een vriendin van ons en we willen graag eetbare bodypaint geven! maar goed waar koop je dat zonder de sexshops in te gaan ik moet het halen en ga echt niet met mijn dochter een sexshop binnen hahahaha
hahaha, moest even denken aan wat eten we vandaag haha, misschien even oppas regelen en dan naar een andere stad gaan
hahahahha ja die site kwam ik ook al tegen enkelt moeten wij het een zaterdag al hebben dus bestellen gaat niet hahahahah
Vaak kan je bij van die kleine snoepwinkeltjes ook een tube met chocolade bodypaint kopen. Incl kwastje.
hoii wij hebben in de stad zo'n expo winkeltje zitten kun je posters kaarten bekers en weet ik veel van alles halen daar hebben ze het ook en bij mirries hebben ze het ook is net zo'n winkeltje als expo
oh bij de V&D hebben ze het ook, ik heb daar nl ook massageolie gehaald, maar er lagen ook andere dingen waaronder eetbare bodypaint, chocolade smaak!
ik heb al iets gevonden eetbare lingerie ahahahaha van die snoep ketingen van vroeger! ze is heel preuts dus dat word lachen hhahahahah