Betrouwbare positieve test?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by PinkLady88, Jul 2, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Inge1inge

Inge1inge Lid

Sep 1, 2018
    43
    23
    8
    Female
    Ik dacht ook aan game over, want de krampen waren echt niet normaal. En verder voelde ik geen pinches in de baarmoederstreek.
    En nu toch positieve test..
    Dus wacht nog even af zou ik zeggen:)

Sara190 likes this.
  2. PinkLady88

PinkLady88 Actief lid

Jun 20, 2017
    407
    121
    43
    Female
    Pedagogisch Medewerker
    Ik had vandaag een telefonische afspraak met de assistente, wat een stom mens was dat zeg! Ik kende haar niet, denk dat ze nieuw is. Maar ze kon mij niet zoveel vertellen. Ze moest zelfs navragen of ik mocht stoppen met utro, nadat ik daar zelf naar vroeg. En verder moest ik maar even afwachten de aankomende tijd, hoe het zich verder ontwikkeld en dat ik me misschien wat misselijk kon gaan voelen..
    Bloedprikken doen ze in ons zkh niet en de datum voor 1e echo wordt ik nog over teruggebeld. Ze hadden de planning van augustus nog niet zover...
    Dusss uiteindelijk weet ik nog niks. Man man man, wat een waardeloos telefoontje was dat zeg :confused:

3. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

Nov 29, 2018
    4,970
    2,529
    113
    Female

Hahahhaah ik weet er alles van pfff sommige mensen op die poli's echt.... maken mij ook soms zooo booooss, echt totaal geen medeleven hebben die!

4. PinkLady88

PinkLady88 Actief lid

Jun 20, 2017
    407
    121
    43
    Female
    Pedagogisch Medewerker
    De gevoelige borsten begonnen eigenlijk al vlak na punctie, denk toen ik 3 dgn utro had gebruikt. De vermoeidheid kwam vorig weekend met 9 dpo. En de rest pas 12 dpo. Maar toen nog steeds niet gelijk gelinkt op een eventuele zwangerschap, dacht echt dat ik ongesteld ging worden.

5. PinkLady88

PinkLady88 Actief lid

Jun 20, 2017
    407
    121
    43
    Female
    Pedagogisch Medewerker
    @Sara190 echt waardeloos hoor! Normaal heb ik echt goed contact met de assistentes, maar deze was echt helemaal niks!
    Hoe voel jij je? Heb je ook al een test gedaan?

@Inge1inge jij mocht wel bloedprikken vandaag toch? Wanneer krijg je daar dan de uitslag van? Hoe voel je je verder?

6. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

Nov 29, 2018
    4,970
    2,529
    113
    Female

Ben vandaag 9 DPO.. nee heb geen test gedaan.. ik durf gewoon niet omdat ik niks voel..:(

7. PinkLady88

PinkLady88 Actief lid

Jun 20, 2017
    407
    121
    43
    Female
    Pedagogisch Medewerker
    Snap ik helemaal. Ik durfde ook niet tot dat ik op 14 dpo ineens snachts naar beneden ben gelopen omdat ik zo'n honger had, heb een half pak serranoham opgegeten :roflmao:
    Toen die dag erna maar een testje gedaan. Houd hoop, er kan nog van alles gebeuren!

Sara190 likes this.
  8. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

Nov 29, 2018
    4,970
    2,529
    113
    Female

hahahah lekker hoor midden in de nacht!

Ja het kan nog alle kanten op i know, we shall see..

PinkLady88 likes this.
  9. Inge1inge

Inge1inge Lid

Sep 1, 2018
    43
    23
    8
    Female
    Ik mocht bloedprikken inderdaad en de waarde was uitstekend!
    Toch willen ze donderdag nog een keer laten prikken, dus ben nu alweer zenuwachtig voor donderdag.
    Ben blij als we een paar weken verder zijn en wat meer zekerheid hebben.

de dames bij de gyn poli in het ziekenhuis in mijn woonplaats zijn echt verschrikkelijk. Altijd onaardig, door je heen praten en moeilijk doen.
    Ik heb daar vorig jaar een uur ruim moeten wachten op m’n consult. Ik zat daar met m’n dode kindje in m’n buik te wachten tussen alle zwangeren. Toen ik na 45 minuten vroeg of het nog lang zou duren kreeg ik te horen dat ik niet zo moest zeiken... nee, af en toe, kan ik ze wel wurgen.

10. PinkLady88

PinkLady88 Actief lid

Jun 20, 2017
    407
    121
    43
    Female
    Pedagogisch Medewerker
    Oh fantastisch nieuws!
    Wat ontzettend naar dat je daar zolang heb moeten wachten, vind ik echt niet kunnen! Toch vreselijk dat je zo behandeld wordt, alsof het al niet erg genoeg is allemaal.

Ik heb vandaag het zkh teruggebeld en mijn zorgen uitgesproken over mijn buikkrampen en mijn endometriose. Ik heb gezegd dat ik toch voor mijn vakantie al wil komen voor een echo en eigenlijk vaker controles wil ivm mijn endometriose. Ze heeft overlegd met de arts en nu mag ik toch volgende week al komen!

Inge1inge, Tuttebelleke and Sara190 like this.
  11. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

Nov 29, 2018
    4,970
    2,529
    113
    Female

Wat goed!!

Ik heb vandaag op 11 dpo getest, helaas wit..:(:(

12. PinkLady88

PinkLady88 Actief lid

Jun 20, 2017
    407
    121
    43
    Female
    Pedagogisch Medewerker
    Ah nee... Misschien nog net te vroeg? Hopen op een late innesteling xx

13. Inge1inge

Inge1inge Lid

Sep 1, 2018
    43
    23
    8
    Female
    Hoe gaat het nu met jou?
    Ik word helemaal gek in m’n hoofd. Ik heb alleen maar gedachtes dat het niet goed gaat/is.
    Ik heb volgende week vrijdag pas een echo. Dan ben ik 7 weken.

de hcg was wel goed gestegen.
    4 weken en 3 dagen = 766
    4 weken en 6 dagen = 4287

maar ondanks zo’n goed hcg resultaat ben ik alleen maar bang.
    Daarnaast voel ik me ook beroerd. Misselijkheid en maagzuur. Ja en komt dat dan van de hcg of van utrogestan..
    Zucht. Het duurt allemaal zo lang die onzekerheid.

hoop dat jij het beter trekt dan ik :)

14. PinkLady88

PinkLady88 Actief lid

Jun 20, 2017
    407
    121
    43
    Female
    Pedagogisch Medewerker
    Hey, dat is een goed teken toch dat hij zo snel stijgt. Ik denk dat het wel goed zit hoor!
    Hier lijkt het goed te gaan. Heb gisteren de eerste echo gehad en er was zelfs al een kloppend hartje te zien :D
    Nu ik dit gezien heb ben ik gaan geloven dat ik echt zwanger ben! Volgende week mag ik weer, nog even voor de vakantie, dat geeft me wel een geruststelling.
    Ik voel me alleen niet echt topfit. Ik word sinds deze week elke dag beroerd wakker, net of ik een kater hebt ofzo:confused:
    Ook het eten staat me allemaal tegen, maar dwing mezelf om toch te eten, anders word ik alleen maar misselijke.
    Ook zo nu en dan nog krampen in mijn buik, maar heb me laten vertellen dat dat hoort bij een groeiende baarmoeder.
    Het liefst lig in de hele dag op de bank, maar dat gaat helaas niet met een kind en huishouden die ik op dit moment voornamelijk alleen moet doen. Vriendlief moet veel extra werken ivm vakanties. Dus die kan niet veel helpen.
    Maar goed zie het ook als goed teken, dit hoort natuurlijk wel bij het (net) zwanger zijn.
    En nog even een positief puntje voor jou: volgens mij kun je niet misselijk zijn van de utro, dat is volgens mij echt een typisch zwangerschapskwaaltje;)

Inge1inge likes this.
  15. Inge1inge

Inge1inge Lid

Sep 1, 2018
    43
    23
    8
    Female
    wat fijn dat de eerste echo goed was! En wat fijn dat je er zo snel nog een krijgt.
    Ik zal nog 1 week moeten wachten helaas.

PinkLady88 likes this.

Share This Page