Wie wil mij helpen, kia sportage motorkap foto

Discussie in 'De lounge' gestart door Hippo89, 12 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Hoi meiden,

Ik moet binnen kort op voor mijn praktijk examen, ik ga op omdat ik aan een pakket vast zit en nu alleen nog maar praktijk hoef en dan is het contract afgelopen, de rijschool is alles behalve leuk,

Ze hebben 4 instructeurs, telkens een ander, en de een zegt dit en de ander zegt dat en zo moet je er steeds aan denken bij Wie je wat doet in de auto

Invoegen hebben ze nog maar drie of vier lessen met mij geoefend ( vind zelf dat ik het vrij soepeltjes doe :p) en file parkeren wel vaker maar niet zo vaak als ik gewild had, heb het verschillende keren aangegeven maar er word me dan gevraagd of ik achterlijk ben of dat ik doe alsof ik achterlijk ben,omdat het me dus niet altijd zo soepel af gaat dat file parkeren,
    En dat hij denkt dat ik de idioten test moet doen, ( een staatsexamen is volgens hem voor de echte idioten )

Bochtje achteruit via de spiegels kan ik niet, wel via zijraam en achteruit maar dit mag ik niet doen van de rijschool, ze blijven maar rondjes rijden en steeds als ik aangeef iets te willen oefenen dan zeggen ze dat ze eerst willen rijden en daarna Is het te laat om nog te oefenen,

Uit frustratie dus examen aangevraagd om maar naar een andere rijschool te kunnen,

Nu is alleen het probleem....ik zou niet weten hoe het er onder d'r motorkap uit ziet, dit is mij nooit verteld, ik heb het twee weken geleden gevraagd en dat zou volgende week wel komen, maar aan het eind van de les werd me verteld dat ze geen plek meer hebben voor een uurtje les tot aan mijn examen :(

Ik ben niet klaar voor het examen volgens de rijschool en daarom willen ze me pas weer verder lessen nadat ik gezakt ben.

Nu heb ik vandaag les gehad van een andere rijschool, puur om mij te beoordelen, ik zelf vind namelijk Dat ik wel goed rij, alleen de manoeuvres dus niet, en deze vertelde me dat ik prima rij, ik moet wel meer letten op doorstroming, soms iets te voorzichtig maar ik kijk voldoende en ik weet wat ik moet doen.

Nja hij vond dat ik het examen iig gewoon moet proberen en dat als ik zou letten op doorstroming ik best kans zou hebben,
    Hij heeft op mij Gelet met kijken, met bochtje met file parkeren en stop parkeren en in en uit voegen en dit ging allemaal vlotjes en soepel, alleen dus wel een letten op doorstroming en bij eventueel inhalen niet twijfelen omdat het moment van inhalen dan verdwenen is en het dus niet meer kan

Oké en dan nu mijn echte vraag, voor de mensen die een kia sportage hebben, is er misschien iemand die mij wil helpen en voor mij vier foto's wil maken, 1 van alle knoppen waaronder radio en achterruitverwarming enzo ( dar midden stuk dus) en 1 van onder de motor kap .. .. .?? Misschien dat ik zelf even kan uitvogelen waar dan wat zit in de kia.
    En even 1 van de knop waarmee ik de motorkap kan openen, en misschien nog 1 extra zodat ik weet met welke knop de tankdop los moet,

Je zou me er echt enorm blij mee maken en hopelijk mee kunnen helpen

2. jippie84

jippie84 Bekend lid

13 mrt 2013
    665
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik heb geen kia sportage... maar als het nu niet lukt via hier, kun je morgen ook gewoon even naar een dealer gaan.. even foto's maken en daar vragen waar alles voor is. Als er verder niks te doen is willen ze je er vast wel mee helpen.

3. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Haha ja dat zei mijn moeder ook :p maar zouden ze dat daar niet raar vinden als ik dat vroeg :p

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Kun je niet op de site van kia kijken of een garage die hem verkoopt. Vaak staan ook deze foto's op de site.

5. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Ik heb op internet al proberen te zoeken maar kan niets vinden

Maar misshien Zoek ik niet goed genoeg ?!

6. twinkle star

7. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik zie het Indd ! Thnx

Maar nog geen foto van onder de motor kap helaas

8. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
  9. twinkle star

Hahahah graag gedaan hoor enne.....succes met je examen!!

10. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Dankje !!

Ik probeer het maar als win win situatie te zien

Als ik slaag, hoef ik niet meer naar deze rijschool
    Als ik zak, hoef ik ook niet meer naar deze rijschool :p

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    en dan heb je een foto van onder de moterkap en weet je nog niks :)

12. twinkle star

Hahahahaha

13. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Waarom leer je niet wat er onder een motor kap zit? Bij wat voor auto dan ook? Het is wel verschillend, maar meestal herken je het wel, als je weet wat het is. Ook handig voor jezelf, mocht je ooit vloeistof willen toevoegen in je eigen auto.

14. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

ik laat morgenvroeg gewoon mijn vader kijken naar de foto en die kan me dan wel vertellen wat wat is en waar het voor dient :p

En anders maar hopen dat ik de Motor kap niet hoef uit te leggen en anders maar eerlijk zeggen dat de rijschool me dat nooit heeft laten zien :(

15. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Degene van wie ik vandaag les had ( andere rijschool) heeft me gezegd toch beter in een kia te kijken omdat het wel echt anders is

Ik ga zobiezo op dag van examen nog even zeggen dat
    Ik wel echt uitleg wil over de motor kap,

16. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    wat moet je weten voor het examen?

remvloeistof denk ik, ruitensproeier, oliepeil???

Neem aan dat hete en vrij nieuwe kia sportage is? Daar heb je 1 voordeel bij; zullen veel kappen opzitten en verwacht dat ze je die niet laten loshalen ;)

17. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik kan het niet laten :D;
    bij uitleg OVER de motorkap moet ik aan iets heel anders zenken :)

Maar als je zegt uitleg over wat er onder de motorkap zegt komt het goed

18. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Hahahahah ik zal er aan proberen te denken om ONDER de motor kap te Zeggen ;)

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl

Deel Deze Pagina