Goedendag dames, ik plaats eigenlijk nooit wat, maar hoop dat jullie mij kunnen helpen. We hebben namelijk het bekende Besta tv meubel van de ikea besteld. Maar nu heb ik 1 vraag: kan alle tv apparatuur in deze kastjes? Ik bedoel... als de deurtjes dicht zitten, gaat het signaal van de afstandsbediening er dan doorheen of moeten we dan de deurtjes open laten staan? Ik hoop heel erg dat jullie dit kunnen beantwoorden, aangezien ik er op internet niet uit kom. Alvast hartstikke bedankt!
Heb je dan glazen deurtjes of niet? (Hier op nesta aan t orienteren maar met een straks kruipend kind niet zo'n fan van glas)
Ja de deurtjes kun je gewoon dicht houden als je Ziggo hebt. Hou er wel rekening mee dat het rond de Horizonbox dan wel heet kan worden. Wij zetten hem daarom ‘s avonds soms open om af te laten koelen.
Wij hebben glazen deurtjes. Op de meeste aansluitingen gaat het signaal wel door de deurtjes. We hebben een mediaspeler, die we hoger hebben moeten zetten. Achter de rand van het deurtje (geen glas dus) reageerde hij niet op de afstandbediening. Dus zal apparaat afhankelijk zijn.
Als je nieuwe apparatuur hebt van je provider gaat het tegenwoordig via Bluetooth en niet meer via infrarood dus dan zou het moeten werken. Anders even nieuwe kastjes aanvragen.