Hoi Dames! er lijken een paar mooie dagen aan te komen, dus een vraagje aan de regelmatige action- klanten onder jullie. vorig jaar had action zwembadjes met harde wand in 2 maten... verkopen ze die dit jaar nog? op de site kan ik ze niet vinden en ik moet een half uur rijden voor n action, dus dat zou zonde zijn als ik voor niets rij....
Volgens mij ben je daar nog iets te vroeg voor. Zodra het mooie weer er aan komt; ligt het helemaal vol met de zwembadjes. Maar ja, dat is nu nog niet. Ik heb het verleden week in ieder geval NIET gezien. En normaal struikel je erover. Kruidvat is wel al begonnen met de zwembadjes hier.
Ze hebben al wel zwembadjes, maar dat is die met die zitjes erin zeg maar.. Of die met de harde rand er al zijn geen idee! Misschien even bellen, is vaak toch verschillend per filiaal..
Wij hebben hem 3 weke geleden al gehaald bij de action ze liggen hier er al volop ik zou gewoon even bellen dan weet je ook of ze ze hebben
Zijn die wel stevig? Ben altijd bang dat als je er tegenaan leunt, ze dan gaan klappen. Of valt dat reuzemee? Overweeg die namelijk ook te kopen, maar ben bang dat als de kids ertegen aan gaan hangen, dat die rand dan snel klapt.
wij hebben hem vorig jaar al gekocht, wat een top zwembad, wil nooit meer anders. Hier lagen ze trouwens ook alweer. (neem aan dat je die bedoeld met pomp enzo??) of bedoel je een andere.
Bij ons bij de action hebben ze ze nog niet gehad. Vandaag toevallig ook naar toe geweest en erna gevraagd.
We praten door elkaar heen. Ik denk dat TS bedoelt een bad met kunststof wand zonder oppompen. Jij denkt dat TS bedoelt een zwembad met filterpomp. TS, schep eens duidelijkheid?
Wij hebben al jaren een badje van de action die je op moet pompen. De rand is heel veilig, wij kunnen er met z'n 3tjes tegen aan hangen hoor