Hoi! Vandaag 2 dagen nadat ik mijn menstruatie zou verwachten. Ik gebruik geen ovulatietesten, temperatuur ook niet, gebruik al jaren geen anticonceptie. 35 jaar en nu 5 maanden achter elkaar een cyclus van 27 dagen(daarvoor soms 28, soms 26). Ik heb de afgelopen week 2x bloed aan mijn wc papier gehad (met paar dagen ertussen) en daarna wat bruin in mijn inlegkruisje. Sinds gisterenochtend ben ik erg misselijk dus vanmorgen nadat ik mijn kinderen naar school had gebracht een kruidvattest gehaald, doosje met 2 testen die je met een pipetje moet ‘vullen’. Deze test was, om 09:00, met urine van een uur geleden, negatief. Ik lees negatieve ervaringen over deze test. Zou de uitslag kloppend zijn en is deze cyclus gewoon even langer? Of denken jullie dat deze test nog niet gepakt zou kunnen hebben omdat HCG nog niet hoog genoeg is? Hoor graag ervaringen en tips Groetjes Mabel
Het is sowieso niet handig om met 1 uur oude urine te testen. Maar inderdaad staat kruidvat niet mega goed bekend op dit moment. Als je 2 dagen na je verwachtte menstruatie geen duidelijke zwangerschapstest hebt, denk ik niet dat je zwanger bent. Het kan wel zijn dat je ovulatie later is geweest en je dus eigelijk minder ver bent. Als je t zeker wilt weten zou ik morgen of nog beter overmorgen weer testen met een andere test. Als die weer negatief is kan je er van uit gaan dat je niet zwanger bent.
Negatieve test is bij mij ook echt altijd negatief. Alleen van die vage lijntjes zijn niet per definitie positief. Dus ben bang dat je pech hebt deze ronde