Knnuen jlilue dit lzeen? Wlraasjchik wel. Znlaog de estere en de ltsaate lteetr op de jstuie patlas satan en alle lteerts er zjin, kuennn je heensern met bhleup van je gguheen zo ilvleun wlek wrood er meot satan. Deze tkset lzeen is nukjalwis mokeiljer dan een goenwe tsekt leezn. Als er ecetrhr een worod tseusn zit dat je noiot ederre of nog neit vaak hteb gzeein, zalos cferublanoen, is het veel mikeelojr Gparipg he!
grappig dat ik ook meteen de typefout spotte, waar de laatste letter niet op de juiste plaats staat! Wie ziet hem ook?
Ja, inderdaad bijzonder. In Nemo hangt ook een dergelijke tekst, dus ik had het 'spelletje' al eens gedaan. @siets, ja ik hem hem ook gespot. Ik zie zelfs twee typefouten. Jij bedoelt waarschijnlijk "eerder", daar staat de laatste letter niet op de juiste plek. Bij "nauwelijks" ontbreekt er een e. Heel gek, maar dat woord moest ik dus een paar keer lezen voordat ik wist wat er stond. Voor mijn gevoel klopte er iets niet. En toen kwam ik er achter dat er een letter ontbrak. Taalpurist, haha.