better belly

Discussie in 'De lounge' gestart door lianne1981, 18 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lianne1981

4 apr 2012
    10
    0
    0
    hoi,

ik ben 6 maanden geleden bevallen van mijn zoontje glenn en nu ben ik al weer een poos bezig om mijn slappe buik weer in vorm te krijgen. ik sport 3 x per week en doe ook buikspieren maar het wil niet vlotten. nu hebben ze bij ons op de sportschool sinds kort better belly heeft iemand daar ervaring mee?

groetjes lian

2. JXL1988

JXL1988 Actief lid

11 feb 2008
    123
    0
    16
    Brabant
    Bij ons is het een slim belly , maar denk dat het hetzelfde is :) Ik heb het een maand gedaan in totaal 12x en ik ben 3 cm bij mijn buikomtrek kwijtgeraakt. Nou ben ik niet heel dik , wil ook mijn zwangerschapsbuikje weer strak krijgen. Ken ook meerdere mensen die er erg positief over de belly zijn.

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb er ook ervaring mee. Helaas maar korte tijd kunnen doen, maar zag zeker al wel resultaat! Ben er ook erg tevreden over :)

4. lianne1981

4 apr 2012
    10
    0
    0
    oke thanx voor jullie reacties ga maandag beginnen 3 x per week 4 weken lang en ze garanderen je dat je dan een strakkere buik hebt en een kledingmaat slanker bent dus ben benieuwd!

5. JXL1988

JXL1988 Actief lid

11 feb 2008
    123
    0
    16
    Brabant
    Succes ! Ik deed het ook 3x per week , 4 weken lang.

6. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Doe dit op het moment ook. ben al 1 cm kwijt boven de navel en 1 onder de navel. Afgelopen woensdag metinge gehad. Vandaag de 8ste keer gehad en nu nog 4 keer, dan ga ik met een gewoon programme aan de gang, wel met begeleiding. succes!!

Deel Deze Pagina