https://nos.nl/artikel/2411760-ook-zoon-peter-r-de-vries-gewaarschuwd-voor-moordaanslag Het is toch verschrikkelijk
"Ik deed dat uit veiligheidsoverwegingen anoniem, zó anoniem dat zelfs andere kantoorgenoten van niets wisten", zegt De Vries tegen de krant. "Maar de opsporingsdiensten zijn zo onzorgvuldig geweest het te laten uitlekken, waarna het ook nog eens in de media is gemeld." dit stukje vind ik nog het meest schokkend en schandalig gewoon!
Ja verschrikkelijk toch! En dat is niet de eerste keer dat er zo dingen uitlekken, hoe kan dat in zo'n belangrijke zaak
ja maar in deze zaken rondom Nabil B. Lijkt het wel of er ergens van binnenuit een heel groot lek zit. Er komt zo bizar veel informatie naar buiten die onder “foutjes” worden weggeschreven dat het in mijn ogen ongeloofwaardig wordt.
Schokkend vind ik ook dat media het dan naar buiten brengt. Ja dat is hun taak maar soms denk ik wel eens; zit daar nu niemand die zegt: joh in het belang van deze man (de zoon van de Vries) gaan we dit niet publiceren