Jaaaa dat heb ik dus ook. Dat geprik auw en dan natuurlijk balen want weer een stuk. Ik zal ze eens googlen balconette
Waarom heeft maken geen zin? Juist bij een dure bh is het de moeite toch wel waard? Ik heb zelf altijd bh's van Prima Donna (rond de 90 euro) en ik herken jouw probleem. Regelmatig knapt er een beugel bijv. wanneer ik draai of buk. Ook Prima Donna (h)erkent het probleem, want ze bieden een service dat je de kapotte bh kunt opsturen en dan zetten ze er een nieuwe beugel in. Dit kost 10 euro per bh. Een stuk goedkoper dan een nieuwe!
Ik heb ook Primadonna, maar, afkloppen, nog nooit een kapotte beugel ofzo gehad. Wel eens met eentje van de Hema ofzo. Die kwam door de stof heen. Ik gebruik een waszakje en stel een lager toerental in dan normaal met centrifugeren.
Daar koop ik ze ook en zelfs die gingen na 2 maanden kapot. ( niet allemaal) Hier braken ze soms ook gewoon in 2e.. Ik heb nu eentje uit duitsland voor nog geen 3 euro. Die gaat al ruim een maand mee en zit echt zo fijn! Baal dat ik er niet meer heb gekocht haha
Kapotte beugels is meestal oorzaak te kleine bh of een bh die te weinig steun geeft. Even goed laten meten bij een lingerie winkel. Waszakjes kun je gebruiken maar dit is puur voor je wasmachine en niet voor behoud van de beugels. ( bescherming als er een beugel in je wasmachine gaat zitten) En eigenlijk niet wassen in de wasmachine ( we zeggen vaak in de winkel dat we begrijpen dat dit niet altijd gebeurt) maar gewoon in een sopje op de hand wassen.
Ts ik heb een keer bij een bijvoorbeeld livera/hunkemoller gemeten en dat was een lachertje. ( wil niet zeggen dat het allemaal slecht zijn). Maar ze kwam op een C uit.. Nou sorry maar die dingen gingen onmogelijk in een C. Misschien toen ik 13 was
Wat bedoelen jullie met geknapte beugel? Voor mij is dat als die doorbreekt en ja dat gebeurt hier ook wel eens. Maar dan is die bh echt al jaren in gebruik en tig keer in de was gegaan. Lijkt me logisch dat het dan op een gegeven moment breekt.
Ik heb dit een paar jaar terug ook gehad. Dit was elke keer bij een nu van de hunkemuller. Draag nu al een tijdje bh"s van de Hema en die bevallen opzich goed. En ik draag dus ook beugel bh's al zou ik graag een alternatief vinden want ben altijd blij als ik me bh af kan doen
Ik koop mijn bh's altijd bij de hunkmöller en ik heb het nog nooit gehad. En koop ze daar toch al 20 jaar ofzo.
Hij knapt bij mij niet door de midden he, maar de beugel gaat meestal aan de zepfde kant door de zijkant heen.
Nou aangezien ik niet weet hoe dit te maken. De beugel gaat door de zijkant heen en daar is al weinig ruimte net genoeg voor een beugel.
Livera vind dat ik 90D heb. Ik heb toch echt 80G Op naar een goede speciaalzaak dus! Prima Donna is een fijn merk dat draag ik ook altijd. Nooit uitstekende beugels gehad hierbij.
Ik heb dat ook, maar niet zo snel gelukkig. Ze prikken idd door de zijkant heen. Ik zit ook wel eens te kijken naar bh's zonder beugel, wel voorgevormd. Lijkt me eigenlijk veel prettiger.
Bij mij gebeurt het ook steeds na een maand of 6. Ik ben niet van de dure lingerie en heb een kleine maat, dus ik hoef niet naar een speciaalzaak. Ik haal bh's bij de hema, hm en hunkemoller.
Vroegah had ik dat ook met de Livera bh's. Nu heb ik alleen maar de duurdere Marie-Jo Freya. Lekker veel steun en geen gedoe meer met beugels. Ik heb nooit last van de beugels. @Brinsa misschien dat jouw naar dan toch niet helemaal klopt?. Alhoewel, ik merk dat ik nog mijn bh aanheb als ik in bed ga liggen met de bh nog aan
Hier ook een grote maat bh, maar nog nooit een kapotte of uitstekende beugel gehad. Ik ga altijd naar een lingeriezaak, 1 keer bij Liveria geweest, daar hebben ze me 2 totaal verkeerde bhs aangemeten.. erg jammer van het geld! Dan maar weer bhs van 80/90 euro.. maar daar doe ik echt wel 5 jaar mee!