beugel bh slecht ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tanja20, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Ik las ergens dat een beugel bh slecht zal zijn tijdens de zwangerschap en borstvoeding.

hoe zit dit ?

2. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    jah dat hoorde ik ook. bij livera werd tegen mij gezegt van wel.

3. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    waar is het slecht voor dan ?

4. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Is dat dan ook slecht tijdens de zwangerschap?

5. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Het is "slecht" voor je melkklieren maar zolang je er zelf geen pijn of last van hebt zit het wel goed hoor ;)

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik heb ook begrepen dat het om de melkklieren gaat en draag ze dus niet..pas ze toch niet meer ;)

Meegroeibh's bieden ook veel steun, je mist je beugel dan ook niet meer.

7. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Ik hoorde laatst dat dit achterhaald is en helemaal niet uitmaakt.
    Ik heb de hele zwangerschap beugelbh's gedragen en m'n voedingsbh heeft ook een beugel...
    Ik lek nu soms al en ben nog niet eens bevallen... dus het zal wel meevallen!

8. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Dat is dus wat ik aan probeerde te geven met als je er last van krijgt. . .
    ik denk dat je dan uit jezelf wel stopt met het dragen van beugel BH's
    ik draag ze nu ook nog ik vind dat gewoon prettiger heb ook nooit anders gedaan!

9. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    ik draag ze ook nog zitten lekker

10. margriet20

23 apr 2006
    33
    0
    0
    Ik ben 18 weken+ 4 dagen zwanger en draag ook gewone beugel bh's. Er komt al melk uit mn borsten, dus de produktie komt alweer goed op gang. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen ook beugelbh's gedragen en toen kwam de melkproduktie ook rond de 19 weken op gang. Zodra de baby's waren geboren had ik vanaf t begin volop melk. Lijkt mij dus geen probleem!

11. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Het gaat erom dat een beugel van de bh de melkkliertjes dicht kan duwen waardoor je een borstontsteking kan krijgen, hoeft niet, maar wel een extra risico..
    Ik heb geen beugels gedragen bij mijn zwangerschap en borstvoedingsperiode maar gewoon goed ondersteunende bh's met elastiek, heb de beugels niet gemist en heb ook ten overvloede melk gehad en nooit een borstontsteking ;)

12. marsja

marsja Actief lid

26 mrt 2007
    114
    0
    0
    Zolang de beugel goed en netjes aansluit onder de borst kan het helemaal geen kwaad. Het is alleen voor de meeste vrouwen lastig om een beugelbh te vinden die de hele zwangerschap/borstvoedingsperiode goed blijft zitten. Tijdens mijn bv periode wilde ik per dag nog wel eens 2 cups verschil hebben :(

Marsja

13. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Wat handig is, twee meegroeibeha's zonder beugel kopen. Als je bv wil geven 2 voedingsbeha's zonder beugel kopen. Ze adviseren het ivm afsluiting van de melkklieren. Ik moet eerlijk zeggen... zonder meegroeibeha's geen leven, klinkt tuttig maar het is echt zo
    :D . Nu ik bv geef, zijn die voedingsbeha's echt een uitkomst.

14. Lientje76

Lientje76 Actief lid

10 aug 2006
    189
    0
    0
    Ik heb begrepen dat je prima beugelbh's kunt blijven dragen als je er maar wel voor zorgt dat ze heel goed passen. Dus niet te klein waardoor je je borst er als het ware in moet proppen, maar gewoon ruim om je borst sluitend. Ik denk wel dat hoe groter je borsten zijn hoe lastiger het is om beugelbh's te blijven dragen.

15. Niet meer actief

ik ga FV geven dus ik draag lekker mn beugel-bh's :D

16. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Ik werd misselijk van die beugels want die drukte constant in mijn maag!
    Heb nu een zwangerschapsbeha en vind het heerlijk :D

17. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik heb een meegroeibh met beugel van prenatal. als er maar geen druk op komt te staan lijkt mij. zodra je striemen hebt als je de bh afdoet kun je beter op zoek naar iets anders.

18. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Heb mijn hele zwangerschap beugel bh's gedragen en heb nu echt plenty melk hoor. Draag ze nu soms als ik weg ga omdat ik z emooier van vorm vind dan de voedings bh's. Verder zijn de voedings bh's nu gewoon handiger en als ze vol melk zitten scheelt het ook bijna een cup dus die rek is wel prettig.

Deel Deze Pagina