Heey moedertjes en wannabe - mums, met al het geheisa rondom dit onderwerp wou ik even een topic starten ik probeer zelf ook zo goed mogelijk nederlands te praten mns-taal heeft er eigenlijk niks mee te maken maar kan me voorstellen dat er soms zon woordjes langsschieten maar of je iemand dan minder serieus moet gaan nemen? denk het niet dan erbij weet je de situatie niet waar de desbetreffende persoon zich in bevind ook moeilijk te beoordelen vanaf een computerschermpje maar de laatste tijd lees ik wle meer geïrriteerde berichtjes Maar we zijn hier toch allemaal om mekaar te helpen ? voor zover dat kan niet verkeerd bedoeld Groetjes
he hier ook al een grammatica topic. Ik zal mijn mening 1 keer geven. Kijk ik heb ook msn en ik gebruik ook wel wat msn taal, bv; ff, idd enz. Maaaaaaaar Ik vind er een groot verschil in zitten in af en toe een afkorting gebruiken of alles typen zoals je het zegt. Die Breezah taal of weet ik veel hoe het genoemt wordt die gebruiken alleen de jongeren. Ikzelf ben echt niet oud hoor maar de combinatie van 13-14-15-16 enz met slecht taalgebruik maken het voor mij nodig om daarop te reageren. Als je wil dat je serieus genomen wil worden en je wil dan ook nog eens een kind op de wereld zetten, stel dan je vragen in normaal Nederlands. Wen jezelf alvast aan om correct te schrijven dat scheelt een hoop voor later als je kind ook opstellen moet gaan schrijven. En natuurlijk maak ik ook fouten dat is menselijk.
is zeker menselijk dara ging het ook niet om ik ben ook nog vrij jong maar ik praat ook voldoende goed nederlands maar mij stoort het wel dat iemand dan niet serieus genomen word dat is mijn mening kijk ik snap ook dat bij een bepaalde topic je uitgesproken meningen moet verwachten dat is ook niet meer dan logisch iedereen denkt weer anders over een bepaald onderwerp maar ze typete niet eens echt msn taal naar mijn mening en ik vind dat je dan toch serieus genomen moet worden als je met een probleem zit
en van de ene kant klopt het ook dat deze discussies zinloos zijn ik zla er verder ook geen woord meer aan vuil maken heb mijn mening duidelijk gemaakt was niet verkeerd bedoeld Groetjes