Ik ben heel de dag door aardig misselijk, maar kan alles nog wel binnen houden. Alleen eten koken, als ik er al aan denk ga ik kokhalzen. Ik wil wel zo gezond mogelijk eten, maar dan zonder te koken. Had zelf al gedacht aan pasta salade met sla, tomaatjes, kalkoenfiletreepjes en feta. Hebben jullie ook nog tips van eten zonder te koken (dus geen geurtjes) Bedankt!
Idd salades, bv met pasta of sla. En dan bv pastasalade met vis (tonijn ofzo). Of je maakt 1x een grote pan goed gevulde maaltijdsoep en die vries je in porties in (heb je maar 1x de geur van het koken) en dan de magnetron. Of veel met de oven werken, bv aardappels uit de oven, ovengerechten enzo. Je schuift het in de oven en je loopt dan weer weg van de geur. Of je laat iemand anders koken . Liefs, Tanya
Oja oven gerechten, daar had ik nog niet aan gedacht! Bedankt. Ennuh iemand anders laten koken, als vriendlief zegt dat ie kookt wordt er friet gehaal
haha hier moet ik wel om lagge, mijn vriend is het zelfde als hij belooft te koken is het gegarandeerd friet of pizza.
Ik mag echt in mijn handen knijpen met mijn mannetje, ik kon tot ongeveer week 20 (en nu nog niet echt) niet tegen de lucht van het eten koken, en hij heeft het gewoon van me overgenomen. Zorgde er wel voor dat alle ingrediënten dan voor hem klaar stonden zodat hij daar niet over na hoefde te denken...
get irri is het wel! Mijn vriend kookt gelukkig wel als ik dat vraag, moet ik alleen wel ff aangeven wat het moet worden. Wat dacht je van een zelf gemaakte pizza. Sochtens ff de bodem maken en savond belegen 10 min in oven en het is klaar! lkkr makkelijk en nog gezond ook.
HIHI, Als ik mij te beroerd voel om te koken dan gebeurt er niets. Dan wordt het brood met kaas, vriendlief moet het dan maar uitzoeken erg he. LIEK.
Hier is koken op het moment ook niet meer een favoriete bezigheid. Mijn man kan gelukkig zelf koken en als het moet doet hij het ook. Vorige week aardappelkoekjes en heerlijke groenten erbij en voor zichzelf een lekker stukje vlees erbij (ikzelf wilde geen vlees), pannekoeken enz. Ik heb hem ook duidelijk gezegd dat ondanks als ik niet normaal eet dat hij het wel moet doen en gelukkig doet hij dat ook.
lekkere mannen hebben jullie. Dat het een keertje pizza of patat wordt ok, maar gewoon niet willen koken. Ik zou dan dus het echt helemaal niet meer doen. Even kijken hoe lang het duurt voor het kwartje valt. Hier wisselen we het gewoon af, en als ik te moe ben of te misselijk ( zoals ook de eerste maanden) dan kookt hij voornamelijk.
Koken in de stoompan echt ideaal ruikt bijna niet en bijna alle groentes en aardappelen kunnen erin, je kan er dan eventueel vlees bij kopen wat snel gaar is dan kan je dat door je partner laten bakken (filetlapjes alaminute of zo..) Oh ja en voordeel van de stoompan is dat het niet aanbrand dus je hoeft er niet op te letten in te roeren etcetc
in de magnetron, dat deed ik toen ik steeds misselijk was. denk dat ik het zelf ook weer moet gaan doen de misselijkheid komt terug
Ik heb ook het grote voorrecht om een man te hebben die kookt. Dit deed hij al voordat ik zwanger was... Ik kan de geur van vlees niet hebben, dus bakt hij zelfs met de deur dicht. Gelukkig heb ik ook wel eens een broodbui of 'slechtetenbui' en dan hoeft hij niet te koken. Dan eet ik een vers broodje met beleg of dan eten we bij de grote gele M..... Ovengerechten ruik je het minste. Ik ben ook gebaat bij aardappels koken i.p.v. bakken. Stoommaaltijden zijn ook goed te doen. Vooral van de Appie Heyn zijn lekker!
wij doen vrijwel alleen maar wokmaaltijden van de ah. zijn niet eens echt duur en we vinden ze hartstikke lekker. wel verse groente en ik 8 minuten klaar!