bruin/rode afscheiding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fatna, 23 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fatna

    Fatna Actief lid

    23 aug 2005
    168
    0
    0
    Ik heb nu ongeveer een week dat ik dagelijk een heel klein beetje bruin/rode afscheiding vindt in mijn inlegkruisjes!
    Ik heb geen buikpijn of verdere klachten maar ik vroeg me af wat dit precies kon zijn!

    weet iemand wat dit kan zijn?

    mijn verloskundige zei dat dit geen kwaad kon maar ik wil het graag van jullie weten
     
  2. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Het kan bij de innesteling horen, anders zou ik het niet weten! Als de vk zegt dat het geen kwaad kan, zou ik me niet al te veel zorgen maken.
     
  3. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dat denk ik ook ;)
     
  4. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ik wil je niet ongerust maken, maar ik had hetzelfde. Ze zeiden tegen mij ook dat ik me niet ongerust moets maken, deed ik wel, dus ik naar het ziekenhuis, het was fout gegaan. Ik hoop nu niet dat je hier overstuur van wordt, maar het is wel wat ik heb meegemaakt. Kun je geen echo vragen dan weet je het zeker. Veel sterkte, liefs jenny
     
  5. Fatna

    Fatna Actief lid

    23 aug 2005
    168
    0
    0
    ja maar ik maak me ook zorgen alleen de verloskundige vroeg aan mij of ik ook buikpijn had en vroeg of het niet helderrood bloed was en ik ontkende het en toen vertelde ze dat ik geen zorgen hoefde te maken en dat het vaak voorkomt in het begin van een zwangerschap,,,

    trouwens sinds gister en vandaag heb ik geen afscheiding meer dus ik heb weer goede moed!!

    :D
     
  6. Anicka

    Anicka Lid

    17 aug 2005
    33
    0
    0
    Had ik ook bij 5 weken. Ik schrok me toen helemaal lam en er was echt niemand die mij gerust kon stellen. Maar alles ging goed, kijk maar naar mijn banner!

    Maak je niet teveel zorgen en luister naar je verloskundige!
     
  7. anita22v

    anita22v Actief lid

    22 aug 2005
    271
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    heerlen
    hoi hoi

    ik heb bloedingen en afschijding gehad tot de 4 maand van de zwangerschap bij mij kwam het omdat ik de placenta erg laag had liggen nu is de placenta omhoog gegaan en heb ik ook nergens last meer van .....

    dus maak je geen zorgen en luister naar je gynocoloog of verloskundige ...

    groetjes anita
     
  8. Fatna

    Fatna Actief lid

    23 aug 2005
    168
    0
    0
    dank jullie wel allemaal voel me toch wel een beetje opgeluchter!!

    :D
     

Deel Deze Pagina