Hoi allemaal, Even een vraagje. Ik heb echt mega pijn in mijn borsten,echt niet leuk meer. Kan me bh amper uitdoen,dan ga ik door de grond heen. Ze zijn super gespannen,en groeien als kool. Wie heeft er een ttip?????????????????????????? Groetjes kareltje
zelfs als ik geen bh aan heb doen ze mega pijn. Kan ze amper aanraken. Hopen dat dat de oplossing anders is
Pffff...tja ik zou ook niet weten wat je er aan kunt doen voor de rest meid. Sterkte! liefs, misspuma
lekker de warme douche erop, of lekker in bad gaan liggen hielp bij mij. en ook af en toe masseren, doet even heel erg pijn maar daardoor worden ze wel weer soepeler in plaats van zo stijf en pijnlijk. of juist even lekker een koud compress erop, is ook wel fijn met dat warme weer. suc6
witte kool in de koelkast en die bladeren (iedereen haar maat zit erbij, moet je even kijken hoeveel bladeren je eraf stript) als ze koud zijn op je borsten (of in je bh), de beste tip die ik ooit heb gekregen
Een zak doperwten in de vriezer en daarmee gewikkeld in een handdoek koelen. Volgens een vriendin van me werkt dat
ik heb dit nl ook en vanmorgen bij de gyno ff nagevraagt goed met koud water en dan warm water spoelen wisselbad... was haar reactie dus ik gedaan vanmiddag en ik moet zeggen wel lekker en doet idd wel minder zeer
Je kunt ook zalf/creme kopen bij de Kruidvat, dat versoepelt je huid! Het helpt bij mij erg goed! Deze is voor je borsten, buiken en boven benen! Hij kost wel 7,95-, maar het helpt echt!!