hoi allemaal, Ik zoek een mogelijkheid om de pasgeboren baby op hoogte te laten zitten/liggen. Ik heb ook een zoontje en wil de kleine erbij aan tafel kunnen nemen. Heb zelf al de Newborn set van Stokke op het oog. Moet ook nog een Stokke Tripp Trapp aanschaffen. Vrij prijzig dus zoek naar alternatieven. Iemand suggesties? en ook benieuwd nar jullie ervaring !!
Die stokke lijkt mij ook wel wat, heb al een stokke stoel maar helaas kan de newborn set er niet op. dus zoek ook wat. bloom is idd ook duur, en moet je smaak ook maar net zijn. die van mij niet dus wordt 'm niet.
Babysitter van Beaba de up en down kan best wel hoog maar net geen tafelhoogte. Meer als je op de bank zit dan zit je kindje op de zelfde hoogte. BEABA
Ik zou toch de stokke aanschaffen, echt een geweldig ding en heel erg lang te gebruiken. Dochter hadden we nog weleens in de maxi cosi op tafel, maar met een peuter in huis is dat niet erg veilig. Zoonlief zat er dus heerlijk bij in de newborn set totdat hij goed zelf kon zitten. Ik vond het ook erg fijn met hapjes geven, dan hoefde ik niet te bukken.
Stokke is super! Newborn set heb ik geen ervaring mee. Maar op mijn werk (kdv) gebruiken we ook veel de chicco. Fijne stoel, maar persoonlijk vind ik hem uitgeklapt erg groot, en ook niet zo mooi.
Wij hebben de Bloom Fresco en die kan idd vanaf de geboorte al gebruikt worden (moet je alleen nog wel een Snug erbij hebben). Wij hebben het voor onze beide dochters gebruikt en die oudste is nu over op Tripp Trapp. Beide heel fijn alleen is de Bloom erg zwaar als het verplaatst moet worden.
misschien de goedkoopste oplossing: maxicosi op tafel zetten? deden wij altijd in het begin vanaf een maand of vijf hadden we de chicco polly die kan in ligstand..
Wij hebben de Bloom gekocht, ook omdat onze eettafel erg hoog is. Hij is aan de prijzige kant, maar als je het `ei`van de stokke koopt en de stoel ben je ook niet goedkoop uit. Ik moet nog ervaren hoe het is om de Bloom te verplaatsen,maar er zitten wel wieltjes onder.
dat zou ik ook niet snel doen, vooral als je zit te eten aan tafel. misschien dat ik een stoel of ei nog via MP op de kop kan tikken. of via ZP !!