Hier naar op zoek. Verf strookjes gehaald maar weet heel goed dat het altijd toch anders eruit komt te zien in het echt Het is voor op kinderkamer en wil zacht roze. Wie zou foto willen tonen indien verfnummer bekend is? Super veel dank!!
Het is niet echt pastel, maar wel zacht roze. Ral A0.07.77 van flexa. Lastig om de kleur echt lijkend op de foto te krijgen hoor.. Het is precies dezelfde kleur als de licht roze achtergrond kleur van de pink blossom lijn van little Dutch.
De strookjes vallen misschien anders uit, maar op.foto's zie je ook nooit precies de goede kleur... Verder kan ik niet helpen. Geen roze muren hier😉
Er bestaat de flexa app. Als je die installeert dan kun je een kleur kiezen van flexa en die projecteert dan op je muur. Beste te doen met een tablet
Roosje, ik denk dat ik die van jou het mooiste vindt. Zou je nig een foto kunnen maken? En weet je nig welke hetvis?
Onze baby/peuterkamer is zacht lichtroze. Is een mengkleur (poederverf) van de Gamma dacht dat het Popje heette. Bekijk bijlage 502393
Ik heb licht roze in de woonkamer. Het heet vlinder(bij de gamma). Zal morgen een foto maken, het is een hele rustige zacht roze kleur.
Meiden, zoiets zoek ik! Van histor of flexa. Als iemand kan helpen graag om het juiste nummer te verkrijgen?
Sorry even offtopic: Waar heb jij dat geweldige nachtkastje vandaan? Zoiets zoeken wij al maanden voor onze dochter namelijk!
Ontopic helaas geen roze muren hier nog, al vind ik de kleur van Sugarblossom erg mooi en zou ik nog wel overwegen als onze dochter echt roze zou willen, evenals de oud roze kleuren die vind ik ook wel mooi.
Deze foto is nu overdag gemaakt en licht aan. Die andere was avond en licht aan. Misschien is deze foto beter. Ik weet niet welke verf dit is maar denk van histor. Ik ga even kijken of we op zolder nog hebben kan ik naar naam kijken
Het is inderdaad verf van histor van de Gamma. Heb foto van de voorkant gemaakt. Kleur heet: shoppen.