Je zou kunnen zeggen dat het bijna traditie is op zp, jaarlijkse topic over de uitbetaling van de belastingteruggave . En om de traditie voort te zetten, vraag ik jullie, is er al iemand die iets heeft gehoord? Ben benieuwd! *hier nog niks btw*
Hier meestal eind mei, maar ik denk dit jaar later omdat ik niet zo heel snel was dit jaar. Maar je kan ze gewoon bellen om het te vragen toch?
Vorig jaar eind juni gekregen. Laat ingevuld die keer. Nu eind februari al dus hoop dat het er iets eerder is.
Wij hebben het elk jaar mid februari ingediend en hoe meer we terug krijgen des te later het komt. Wij kregen vorig jaar en dit jaar weer een aanzienlijk bedrag terug. Vorig jaar stond het exact 1 juli rond 15.00 uur op de rekening. Verwacht het dit jaar dan ook pas rond 1 juli
Nee, alleen een brief dat mijn aangifte van 2010!!! is gecontroleerd (na definitieve aanslag) en dat de reiskosten die ik, op aanraden van mijn vader de accountant, heb ingediend (1170,00) wordt afgewezen en dat ik daardoor zal moeten terugbetalen... hopelijk niet teveel, volgens mij heb ik niet 1170,00 extra gekregen daardoor dat jaar... Maar de 3200 die we dit jaar krijgen is meer dan welkom, we hebben al begin maart aangifte gedaan, dus hoop snel bericht te krijgen! Normaal eind mei begin juni en dan meteen gestort!
nee nog niks vorig jaar had ik het eind april op de rekenjng maar dat ging om een klein bedrag maar dit jaar veeel meer i.v.m combinatiekorting dus denk dat ht later komt
Wat betreft de inkomstenbelasting nog niet nee. Wel met betrekking tot het kgb van vorig jaar en de eerste paar maanden van dit jaar. Van vorig jaar stond rond de 10e al op de rekening, van dit jaar zal morgen of overmorgen wel komen.