Beugel volwassene

Discussie in 'De lounge' gestart door Oona, 18 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oona

Oona Actief lid

2 jul 2018
    436
    518
    93
    Hoe bedoel je dat je daar wel rekening mee kan houden? Qua eten? Om de zoveel tijd worden die elastiekjes ook vervangen toch?

2. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ik had boven te smalle kaak, onder te weinig ruimte en overbeet.

Mn eerste operatie hebben ze tanden getrokken en verstandskiezen uitgesneden. Mn bovenkaak hebben ze gebroken een stang tussen gezet en al wat uit elkaar gedraaid. Daarna moest er elke dag aan gedraaid worden om de kaak breder te maken. Tijdens de 2e operatie hebben ze mn onderkaak maar voren gezet. Volgens mij had ik wel mn eigen risico voor de controle afspraken bij de ortho ( maar weet t niet helemaal zeker meer ) maar de beugel enzo werden allemaal vergoed.

3. yoghurt

yoghurt Bekend lid

31 jan 2011
    513
    58
    28
    Brabant
    Bij mij is het alweer een aantal jaar geleden. Ik zou goed kijken welke verzekering het beste bij je past en waar je het meeste vergoed krijgt. Nu kun je nog snel overstappen

4. Oona

Oona Actief lid

2 jul 2018
    436
    518
    93
    Dat klinkt wel heel heftig zeg! Had je ervoor klachten aan je mond of kaak? En heb je veel pijn gehad na de operatie? Bij mij zal mn bovenkaak of onderkaak ook verplaatst moeten worden als ik het perfect wil. Alleen de angst voor de pijn houdt me tegen. Ook eventuele blijvende pijnklachten...

5. Mel3

Mel3 Actief lid

14 mrt 2015
    268
    0
    16
    Jawel, maar kerrie hoef ik bijvoorbeeld niet te eten, dan geef ik licht hihi. Dat eet ik dus ook niet.

Deel Deze Pagina