Beugelbh en borstvoeding

Discussion in 'Zwangerschap' started by Sanjor, Jun 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    4,337
    1
    0
    Almere
    Haaii meiden!

Even een vraagje.. Was laatst bij de Hunkemoller voor nieuwe bh.. Zegt die vrouw die daar werkt dat je eigenlijk helemaal geen beugel bh's mag dragen als je borstvoeding wilt geven:(:$

Weet iemand of het waar is?

Bedankt alvast! Liefs Sandra

2. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

Mar 23, 2007
    1,783
    0
    0
    Mag gewoon hoor. Het enige met beugelbh`s is dat je in de gaten moet houden of de beugel nog wel past als je borsten groter worden. Het is niet goed als ze gaan knellen.
    Ik heb zelf met de bv ook gewoon een beugelbh gedragen, tijdens de zwangerschap ook trouwens. Het kan alleen tijdens de eerste dagen als je veel stuwing hebt fijner zijn om een bh zonder beugels te dragen.

3. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,533
    6
    38
    Ik vond ze vreselijk zitten met beugel tijdens de borstvoeding.
    Het knelde altijd af.
    Voor mij dus geen beugels meer.

4. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    4,337
    1
    0
    Almere
    Oww gelukkig!! Ik was direct helemaal down:p Geen mooie lingerie kunnen kopen in me zwangerschap! Moet er niet aan denken;):p Hihihi

Ik draag altijd beugelbh's dus die andere zitten ook helemaal niet lekker:p

5. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,533
    6
    38
    Ik heb tot 30 weken overigens wel beugels gedragen.
    Tot de bh door mijn dikker wordende buik omhoog geduwd werd en pijn ging doen.
    Hoop voor jou dat ze gewoon lekker blijven zitten!

6. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

hoi

nou , kan niet kloppen
    ik heb op dit moment een voedingsbh aan met beugel !!!
    van het merk anita.

spinnekop

7. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    4,337
    1
    0
    Almere
    OWW hahaha
    Nou ben echt super opgelucht dat het niet klopt:D
    Ga lekker shoppen voor leuke nieuwe beugelbh's!;)

8. Alita

Alita Niet meer actief

Nou tijdens je zwschap wel maar tijdens je bv is dit abslouut niet fijn hoor!!

En hoe geef je bv met een beugelbh? Zit toch ook niet fijn dan?
    Je hebt hele mooie bv bh`s moet je maar eens googelen!!

9. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik weet ook niet beter dan dat het afgeraden wordt, hoewel je wel voedingsbh 's hebt mét beugel -maar of daar dan extra naar gekeken is ofzo?
    Het heeft er mee te maken dat de beugel de melkkliertjes zou afknellen...

10. Alita

Alita Niet meer actief

Ja buiten dat het zit toch ook niet fijn vooral in het begin, en duw je je bh omhoog en geef je de borst? Lijkt me ook niet fijn?

11. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    4,337
    1
    0
    Almere
    Dat van de melkklieren had die verkoopster ook tegen mij gezegt ja..
    Hmm begin nu toch wel te twijfelen:) Vraag het binnekort maar aan me vk als ik daar weer ben:)

12. Alita

Alita Niet meer actief

@Sanjor buiten dat, ik heb 1 jaar bv gegeven en kan je echt vertellen dat je straks liever een bv bh draagt meid!

13. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    4,337
    1
    0
    Almere
    Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. Weet het eigenlijk wel zeker;)
    Maar wat ik dan niet snap.. Sommige meiden posten dat ze een voedingsbh met beugel hebben:( Hahaha

Maarja ik zie het allemaal wel.. Koop gewoon straks een goede voedingsbh zonder beugel.. Want lijkt me niks als je je bh omhoog doet en die beugel je borst aan het afknellen is..

14. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

hoi

heb mijn eerste zoontje ook borstvoeding gegeven. toen had ik de voedingsbh met beugel ook al.

geen problemen gehad met borstvoeding geven.

heb een half jaar borstvoeding gegeven en moest toen weer gaan werken dus uit praktische reden gestopt.

ik denk dat je ook zelf moet kijken wat je lekker vind zitten

spinnekop

wat ik wil zeggen is dat ik al een beugel gewend was en graag een voedingsbh wilde met beugel.

15. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
    nou als je zulke stuwing krijgt als ik had na de bevalling dan WIL JE ECHT GEEN BEUGELS hihihihi... kon mn boobs niet eens aanraken zooooo veel spanning stond erop. dan kom je er vanzelf op terug, :D:D die sexy bh's konden me op dat moment gestolen worden.. ik had mn bikini topje aan, zonder beugels... :p

16. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Als je borstvoeding geeft mag je idd gewoon bh's met beugels aan hoor meid, gewoon doen wat voor jou het fijnste/gemakkelijkste zit. En zoals je al gemerkt hebt er zijn dus idd ook voedings-bh's met beugels, die er vast niet zouden zijn als het niet zou mogen ;). Bovendien, wie zou het je verbieden :) (behalve dan zo een verkoopmadam dan :p). Als je bh gewoon goed zit, zitten de beugels toch ook helemaal niet 'in' je borsten, maar toch gewoon daar op je lichaam waar je borsten van je lichaam los laten zegmaar (haha hoe moet je dat nou toch beschrijven :D), dus dat van het afknellen van de melkklieren vind ik ook maar vreemd moet ik zeggen, die zitten immers in je borst niet in je lijf zegmaar :D.

17. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Tja zal dat maar niet te hard roepen hoor. Dat is echt per persoon heel verschillend. Bij de oudste twee heb ik behalve de laatste maanden altijd een voedings-bh gedragen, omdat ik dacht dat dat zo hoorde en het niet anders kon ;). Bij de jongste (die nu inmiddels alweer ruim 14 maanden borstvoeding krijgt) heb ik nooit een voedings-bh gedragen, en het zit me prima (wel meestal zonder beugels omdat ik beugels sowieso niet zo heel lekker vind zitten).

18. Alita

Alita Niet meer actief

Ja goed ik heb he dan ook puur om gewone bh`s met beugels;)
    Bv-bh`s met beugels kun je voor gewoon losmaken van voor hoef je niet moelijk te doen met je cup naar boven te duwen en dat je dus zo`n halve bh aan hebt die zit te duwen..waarom moeiijk doen?

Ik denk dat je de eerste 2 maanden zeker gewoon even zonder eugel moet dragen en daarna kun je idd als je dat fijner vindt een bv-bh met beugels kopen!!

19. Alita

Alita Niet meer actief

Ik zou voor in het begin eentje zonder beugel kopen en naderhand kun je altijd nog eentje erbij kopen met beugel...

20. mnsy

mnsy Bekend lid

Jun 8, 2009
    811
    0
    0
    Ik heb ook een voedingsbeha met beugel van het merk Anita. Je moet voor jezelf nagaan wat je lekkerder vindt zitten.

Share This Page