hoi ik heb al vanaf week 32 hele erge last van voorweeen. gister duurde deze wel 35 min niet leuk ze doen eg pijn... nu wil ik weten of er meer mensen zijn die dit hebben rond deze weken.... ik ben hier mee ook na de verloskundige geweest en ze zeiden dat het geen kwaad kan maar tog ga je je eigen zorgen maken omdat de meeste voorweeen toch wat later komen normaal.... en omdat het gister toch wel 35 min duurde ben ik toch wel beetje bang dat me kindje ook eerder zal komen... maar weet niet of dat zo is of dat dat ergens bekend staat....?
Ik heb het gehad met 34 t/m 35 weken ( en dan is het niet tof als je door de ikea loopt..:x) Maar het kindje kan er niet eerder door komen. Die van mij is met 39.6 weken gekomen. Toen ik die voorweeén had in die twee weken kreeg ik het advies om warm bad te nemen of douch en dat hielp. De rest van de weken geen voorweeén gehad gelukkig, want ja geeft toch elke keer vals alarm! Lekker rustig aan doen...
wat voel je precies van voorweeen of indalingsweeen?? Ik zit op bijna 33 weken en heb wel regelmatig dat zeurende gevoel van opngesteld worden (maar dat had ik ook in het begin van de zwangerschap) en pijn in m'n rug...
wat ik precies voel jha das moeilijk uitteleggen maar de pijn gaat van me buik echt na me onderrug en heb het hier ook over gehad bij de verloskundige en die zei ook dat het voorweeen zijn... indaling weet ik precies hoe het voelt en die doen opzich niet zoveel pijn als die voorweeen met die voorweeen ken ik echt door me knieen zakken van de pijn... lijk af entoe wel dat ik een blindedarm ontsteking heb alleen trek het ook na me onderrug toe.. maar 35 min is dat niet lang voor voorweeen?trouwens maar warme bad help niet bij mij of warme douche
Ik heb met 34 en 35 weken ook erg veel voorweeën gehad. Gewoon heel de dag. Maar niet regelmatig. Het zette verder ook niet door. Maar altijd geldt: als je het niet vertrouwd bel even of maak een afspraak met de VK.
jha ik heb met me verlos afgesproken dat als het langer duurt dan een uur moet ik bellen en als ik slijm, bloes of vruchtwater verlies ook.... of als de pijn nog meer toeneem dan nu al is dan ook ff bellen... maar moet 29ste weer na de verlos... en als er iets is wat ik tog niet zo heel erg vertrouwd bel ik tog wel... maar was gewoon ook nieuwsgierig of ik dit alleen heb of dat er nog meer vrouwen/meiden zijn die dit hebben of gehad hebben...
afgelopen zondag heb ik zo erge pijn gehad dat ik echt zat te huilen... de verlos is ook op bezoek geweest en die wis het zelf ook ff niet meer waar het vandaan zou kunnen komen... snik snik.... moes me urnie laten testen op blaasontsteking heb ik gedaan en heb het gelukkig niet. pak weer va me hart. maar die zondag nacht hield ik het gewoon niet meer van de pijn en heb ook nog geen ontsluiting volgens de verlos... gister heb ik 7 keer 3 kwartier last gehad van de voorweeen en met deze warmte is gewoon echt niet te doen.... als vandaag weer zo is bel ik de verlos weer op.... maar hebben ze niks tegen voorweeen dan dat het wat minder pijnlijk is... want ik kan niet tegen paracetemols daar word ik kei ziek van en lig gelijk met 42 graden ziek op bed en dat wil ik niet en dat wil ik de kleine ook niet aandoen... dan loop ik tog liever met tranen in me ogen en met de pijn..
Ach meiden toch ....die voorweeën horen er allemaal bij .....heeerlijk toch.....Ik had ook al snel last van voorweeën en het kindje ligt al vanaf week 35 klem in mijn bekken (dus lopen is ook niet zo fijn meer behalve met je benen wijd) maar verder neem ik het allemaal maar voor lief. Samantha...vraag gewoon aan je vk of zij tips heeft...maar warmte wil nog wel vaak helpen hoor, dus een warme douche of een warm pittenkussen erop. En verder jah meid uitzitten is de enige optie.....en dan krijg je straks de echte weeën nog.... In ieder geval heel veel sterkte iedereen. En eh we moeten maar gewoon denken dat alle pijnlijke voorbereidingen van ons lichaam ons straks hebben geholpen om het kindje naar buiten te krijgen. Liefs Helia
Kunnen het geen indalingsweeen zijn???? Dat deed bij mij ook pijn. Sterkte iig. Lekker een warm bad of warme douche.