rot geschrokken , brekend glas tijdens drinken

Discussie in 'De lounge' gestart door kaaskroketje, 8 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaaskroketje

kaaskroketje Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    O dames ben me dood gechrokken

mijn zoontje 2,5 jaar wou uit een glas drinken , ik ben zoizo geen fan van glazen maar goed iedereen rondom mij zei dat het echt geen kwad kon , hij drinkt mooi uit een beker ook , en ze moeten toch aan tafel drinken .
    Hij is aan et drinken ineens bamm glas in stukken , gelukkig niets erg gebeurd geen snijwonden of glas in zen mond oid .
    heeft mijn man 10minuten later hetzelfde voor !!
    Waren glazen van 2weken oud , nu de 2de keer in gebruik , gaan nit in een vaatwasser en waren glazen van 14euro voor 6 stuks , stevige coca cola glazen .

Voel me zoooo rot en no way dat er hier door de kinderen nog uit een glas gedronken word !

Wat ik ermee wil met dit topic geen idee wou het even kwijt voel me zooo rot en zo slecht als mama om een kind van 2,5 uit een glas te late drinken :(

2. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Mijn zoon van 22 maanden drinkt ook wel eens uit een glas hoor ik geloof niet dat je je daar slecht om moet voelen. Dat die twee glazen geknapt zijn is gewoon idioot, zou even terug gaan waar je ze vandaan hebt om je verhaal te doen.

3. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    He gatsie wat naar! Hierdoor hoef je je geen slechte moeder te voelen hoor meid! Jij kon ook niet weten dat dit ging gebeuren! Maar ik snap dat je je rot voelt..

Sterkte!

4. kaaskroketje

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Dat ga ik morgen ook doen ! Heb de ander 4glazen ook maar appart gezet ! Mag er ni aan denken wat er had kunnen gebeuren :(

5. isha

isha Actief lid

18 aug 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had het ook een keer meegemaakt,, mijn kindje wat toen die tijd 2 jaar,, en ik was op bezoek bij een kennis en daar heb je geen kinderen en hij kreeg dus een glas sap maar ik keek elke keer hoe hij een slokje nam en mijn gevoel was niet goed over die glas,, en die kleine van mij die houd van bijten dus op een gegeven moment beet hij in de glas en jaaahooor gelijk scherven in zn mond,, hij is nu 8 en nog steeds drinkt hij uit een beker,,

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Daar hoef jij je toch niet een slechte moeder door te voelen?
    Dit zijn geen goede glazen geweest helaas.
    Heel veel kinderen drinken uit glazen en normaal gebeurd er niks mee.
    Ik zou zeker terug gaan met de glazen. Logisch dat je geschrokken bent.

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ligt aan het glas, niet aan de mama ;) inderdaad mee heen, want dit is wel heel slecht!!! (vooral als er niet eens in gebeten is)

8. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Daar kun jij niks aan doen, maar ik snap dat je schrikt.
    Mijn zoontje heeft dat ook gehad, in een restaurant en die had wel een sneetje in z'n lip. Alleen vond hij het erger dat zijn drinken over z'n broek lag.
    Ik zou wel teruggaan naar de winkel.

9. kaaskroketje

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Hij heeft er echt niet op gebeten stond er naast en mijn man heeft hetzelffe gehad 10 minuten later met een glas van hetzelfde lot .

Ik hou het denk ik nu maar een op een beker :(

10. kaaskroketje

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Hij heft gelukkig niks , heb hem meteen water laten spuwen en zen handen gespoeld , dacht beter dat dan dat er een stukje glas in zit

11. isha

isha Actief lid

18 aug 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    een beker is het allerbeste en het allerveiligste

12. kaaskroketje

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Ja daar ben ik nu ook wel van overtuigd , ik was al een fan van glazen nu zeker niet , gaat morgen even wat leuke bekers bijbhalen

13. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Geen slechte moeder voelen hoor, blijkbaar slechte glazen. En zou dus ook vooral wel glas blijven geven. Glas is in principe het meest gezond om uit te drinken inplaats van plastic. Mijn dochter drinkt bijna alleen uit glas en dit is nog nooit gebeurt. En zou dus ook willen voorkomen om nu angst te creƫren bij je zoontje voor glas. Hoe vaak heb je dit probleem nu zelf gehad?

14. kaaskroketje

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Dit is de eerste keer :( , hij heeft er niet veel van mee denk ikvroeg om een nieuw glas

15. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Zou het gewoon nog eens doen hoor. En dan met andere glazen. Ik heb het zelf nog nooit mee gemaakt dus de kans lijkt me erg klein dat het nog een keertje gebeurt.

16. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Mijn dochter drinkt ook wel uit glazen hoor...ze horen niet zomaar te breken. Maar meestal drinkt ze uit een platic beker..wel zo veel mogelijk lijkend op een glas.Natuurlijk schrik je je rot, maar je bent geen slechte moeder joh!
    Ik zou wel even een klacht maken van die glazen...dit moet niet gebeuren.

17. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Kan me voorstellen dat je geschrokken bent.

Gewoon terug gaan met de glazen, dit zis gewoon een slechte batch want ze mogen echt niet zomaar breken.

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Niet slecht voelen hoor. Mijn kinderen drinken ook af en toe uit glazen, maar dit is nog nooit gebeurd.

Wel met nieuwe theeglazen. Had net thee erin gedaan en ineens knapt het glas kapot. Stond er net voor dus kreeg de hele lading over me heen. Daarna in de gootsteen een nieuw theeglas gevuld en die brak ook. Gewoon slechte glazen, kan gebeuren.

Deel Deze Pagina