Gothic & Fantasy fairs/beurzen/festival liefhebbers?

Discussie in 'De lounge' gestart door Hellen1971, 30 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Mits verhinderd door bekkenklachten vanwege mijn zwangerschap, schuim ik graag allerlei fairs en events af, zoals de Elf Fantasy Fair, Keltfest, Castlefest en de Gothic & Fantasybeurs. Ik vroeg me dus af, of er hier op het forum mede-liefhebbers zijn.

2. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Ik! Ook de paranormale beurzen
    Aan je avater te zien doe jij ook aan wicca, ik ook. Vier de ook de jaargetijden, verleden week nog Ostara.
    Jammer dat je hier er niet over mag praten :(
    Terwijl in het thee clubje in elk zin wel het woord allah in voor komt, ze hebben het over hun suikerfeesten, moskeeën de ramadan etc
    Niet dat ik het hun niet gunt maar ik had ook graag een clubje opgericht met wicca vrouwen. Om te kijken hoe jullie dat doen in je opvoeding, gewoon in het dagelijks leven.
    Beetje oneerlijk maar goed, De Elf Fantasy Fair komt eraan. Ik ga er denk ik wel weer heen.

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ja ik heb dus een poging gedaan en dat werd ook meteen afgestraft met het sluiten van het topic. Ik ken het thee met.. topic en heb daar dus ook naar verwezen bij het beheer. Ook niet omdat ik dáár moeite mee had, maar wel met het feit, dat paganmama's dus kennelijk niet door de beugel kunnen. Anyway... er is altijd nog PB ;)

Hier geen wiccan, wél pagan. Ach...lang leve de diversiteit. Jaarfeesten etc. vier ik uiteraard ook.

Ik ga dus de zaterdag naar de EFF. Ik hoop dat ik nog kan lopen, want het bekken zit me nu al knap dwars. Dit jaar dus geen corsetje voor me..ik draag mijn kleine elfje bij me..dat vind ik al bijzonder genoeg ;)

Ik hóóp Keltfest en Castlefest ook te kunnen doen, zeker die laatste, want de muziekavond is super. Me looove Omnia.

Ik ben benieuwd of er nog meer Fantasylovers of Gothjes hier zijn...

4. Muizzy

Muizzy Lid

26 mrt 2009
    52
    0
    0
    Brabant
    Hier nog een fantasy/gothic fan :D
    Ben kleine 2 weken terug nog op Phantasium in Eindhoven geweest. Als het lekker weer is en de lichamelijke condities het toelaten ;) ben ik bij de Elf Fantasy zeker van de partij!

Leuk trouwens om te ontdekken dat er hier onder de zwangeren ook fantasy fans zijn :p

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ja hier ook een fantasy fan :D

Weetje misschien moeten wij dan ook een clubje oprichten in de zin van
    Kruidenthee in het maanlicht clubje ofzo ;)
    Is het proberen waard toch?
    Praten we niet alleen over Wicca en Peganisme maar ook over elfjes en trollen enzo. Dan is het ook niet religieus :D

6. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Oehhhh fantasy!

Ik ga dit jaar voor de 4e keer naar de Elf Fantasy Fair.
    En elke keer in stijl he ;)
    Mijn dochter gaat dit jaar voor de 2e keer mee(ook in stijl)
    Het is er echt elke keer weer fantastisch!
    Zo leuk om al die verklede mensen te zien.
    De battle's die er gehouden worden.
    Het is BIJNA zo ver!
    Ik zal zo even een foto of 2 opzoeken van de fair hihihi.
    Ik promoot ze ook (heb laatst een promotiepakket al binnen gekregen ;))

7. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Ik wil ook heel graag een keer naar Castlefest....ben er nog nooit geweest :D

8. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Hier foto 1 van de eerste keer EFF:

9. Niet meer actief

Is een van die evenementen niet ergens in het najaar in het Archeon. Heb jaren in de McDonald's ernaast gewerkt, en het was elk jaar weer aapjes kijken vanaf het balkon naar al die "vreemde" mensen. Het is ook best een raar gezicht, allemaal elven en dergelijke bij de counter :)

10. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Foto van de 2e keer EFF (Met Kelsey samen in stijl )
    (moet zeggen dat ik na de eerste keer EFF en 2e en 3e wel wat meer ben afgevallen hihihi....hoop dus dat mijn nieuwe jurk wat beter zit dit jaar ;))

11. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Dit is mijn mooie (tja...het is nou eenmaal mijn kind he ;)) dochter Kelsey in haar speciaal gemaakte jonkvrouwen jurk.
    Ook dit aankomende jaar hebben we weer 2 speciale jurken laten maken voor de EFF.

12. Massie

Massie Lid

15 mrt 2009
    52
    0
    0
    Gastouder
    Utrecht
    castlefest is mijn vader der orginisator van haha

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Zo zie je maar..ook hier wordt het hevig gepromoot ;)

@ Linda: heeeel leuke outfits! Ik sta op enkele foto's in mijn album. Sommige alweer op de eerste pagina. Oww en Castlefest MOET je een keer heen. Echt zooo cool. Qua sfeer vind ik het nog leuker dan EFF.

@Bas: klopt ja...da's de Midwinterfair. Daar was ik in december dus ook. KKKKoud..maar zooo leuk. Je kikjt er je ogen uit he..naar al die aparte mensen. Nu ben ik zelf meestal ook in stijl..maar het is zo leuk om te zien hoe creatief sommige mensen kunnen zijn!

14. Massie

Massie Lid

15 mrt 2009
    52
    0
    0
    Gastouder
    Utrecht
    Ik ga er dit jaar ook voor het eerst heen,ik ben eigenlijk niet zo iemand die er van houd,maar ik beloof elk jaar dat ik kom,en dit jaar ga ik dan maar haha,hoor van veel mensen dat het erg leuk is,
    DUS IEDEREEN GAAN

15. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    Hier ook een fantasy beurzen loper :D
    Inderdaad is Castlefest echt helemaal leuk! Omnia is ook een van mijn favo's!
    De sfeer op Castlefest is toch een tikkie minder commercieel dan de EFF naar mijn mening.

En ja, hier ook een paganmama ;)
    Kruidenthee bij maanlicht topic vind ik stiekem toch wel een goed idee. :D

16. Maia

Maia Niet meer actief

jaaa hier ook een fantasy liefhebber (en langzaam mezelf flink informatie aan het inlezen in de wicca tradities, het blijft me trekken, dus ik heb nu maar besloten er wat aan te doen).

Wij gaan elk jaar naar EFF (helaas vorig jaar niet en dit jaar weet ik niet hoe ik me voel) maar dit jaar wil ik zeker naar Castlefest :D

17. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Ja ik ben het met je eens :( Wel Allah dit en dat maar de topic van Hellen71 is gesloten :S

Afijn ik ben asatru en ga ook graag naar fantasy beurzen. Ik hou ook van ABJD (een soort poppen) en EGL,gothic lolita. Ik hoop zelf naar de elf fantasy te gaan dit jaar! dit is mijn outfit ;)
    http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/200 ... 37-930.jpg

18. Jaleesa

Jaleesa Actief lid

21 jul 2008
    235
    0
    0
    Waarom is het topic dan gesloten? en is wicca een geloof of way of life? En wicca en gothic is dat hetzelfde?

19. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    hier nog een fantasy-liefhebster! ook films zoals the dark cristal! ik had toen brian froud ontmoet op de elf fantasy fair! gelijk mijn boek laten tekenen. ;)

20. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    fladdertje; mooie poppen! ik kende ze nog niet! (heb ff gezocht). Mooie outfits allemaal trouwens!.

Deel Deze Pagina