Kan verlaat ontpillen??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bloezem, 18 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloezem

Bloezem Actief lid

22 jul 2012
    444
    37
    28
    Vrouw
    Utrecht
    Hoi meiden,

Ik ben nu de vierde maand gestopt met de pil, de eerste drie maanden netjes regelmatig ongesteld.
    Elke keer een 27 dagen cycles en drie dagen ongesteld.

Nu na vier maanden keerde mijn ongesteldheid een week na de vorige ongesteldheid terug, eerste dag licht bloedverlies 'zou het raak zijn?' dacht ik natuurlijk enthousiast en de volgende dag gingen, om het even zo te zeggen, de sluizen open. Veel helderrood bloed, na precies 1 week ongesteld 1 dag niet, toen weer twee dagen wel, twee dagen niet en daarna weer bijna een volle week (zit nu alweer op dag vijf)
    Flinke kramp in mijn onderbuik en duizelingen gaan ermee gepaard maar dat is opzich logisch als je ziet hoeveel bloed ik verlies
    Zou het verlaat ontpillen zijn of moet ik me over andere dingen zorgen gaan maken?

Groetjes Bloezem

2. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ik zou aangezien je aangeeft daar net daarvoor hebt gemenstrueerd toch voor de zekerheid langs de arts gaan.. Ik heb zelf het tegenovergestelde en bloed dus te weinig, al vind ik dat op het eerste oog minder zorgelijk. However, wanneer je veel bloed en zoals je omschrijft er dus duizelig van wordt wel even met de HA gaan babbelen en eventueel wat onderzoeken laten doen, wanneer je hevig ongi bent vergroot de kans op ijzer te kort en daar zit je op dit moment helemaal niet op te wachten!

Het kan ook goed zijn, dat wanneer je je verhaal uitlegt aan de arts hij je weer zonder nader onderzoek naar huis stuurt en je helemaal geen zorgen hoeft te maken x

3. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Ik ben sinds eind juni gestopt. Eerste ronde netjes 32 dagen maar daarna flink onregelmatig. 15 dagen, 19 dagen, ongi van 10 dagen pffff. Ontpillen is erg rot.

Deel Deze Pagina