Is dat echt nodig? Ik twijfel zo! Bij mijn zoontje was ik in oktober uitgerekend en liep ik van april t/m aug in losse tussenjasjes of helemaal geen jas. Eind september deed ik weer eens een echte jas aan en toen kreeg ik alleen de bovenste knoop boven mijn buik nog dicht. Maar dat maakte niet uit, want oktober was een warme maand toen. Maar nu merk ik dat mijn tussenjasjes niet meer helemaal dicht gaan of dan echt te strak zitten. Een trui is een optie, maar in de regen op de fiets niet. Mijn winterjas is voor nu nog veel te warm en tegen de tijd dat het gaat vriezen past die denk ik ook niet meer dicht Ik wil graag zo'n soft shell jas. Maar moet ik dan echt voor 1 seizoen een zwangerschapsvariant kopen of kan ik ook gewoon een ruime normale soft shell jack kopen die ik daarna misschien nog een seizoen aan kan? Wat is jullie ervaring? Ik ben een forse vrouw. Bijna 1,80 en maat 52. Misschien maakt dat nog wat uit?
Geen idee of het wat uit maakt dat je maat 52 hebt. Ik zou gewoon gaan passen. Misschien een of 2 maten groter. Je bent best wel lang dus de lengte van de armen valt dan nog wel mee denk ik. Ik ga zeker wel een winterjas kopen want je bent de hele winter zwanger dan heb ik geen zin om met een open jas te lopen. Toen k in september uitgerekend was van de jongste heb ik het ook niet gedaan maar nu ga ik het wel doen.
Ik heb ook een tijdje getwijfeld omdat ik positiekleding sowieso zonde van het geld vindt Heb uiteindelijk wel besloten een winterjas te kopen want heb ook een hond met wie ik 3 keren per dag moet wandelen door weer en wind, bij Prenatal was er 20% korting op de jas die ik nu heb en ben er toch wel erg blij mee. Als je er zuinig mee bent kun je hem altijd een 2de zwangerschap nog eens dragen of eventueel verkopen via MP.
Heb gister nieuwe jas binnengekregen en nu al blij mee Hij is niet superdik maar dat kan ik wel oplossen met laagjes. Maar mn jas ging echt niet meer dicht en zag dat niet zitten met regen/sneeuw/wind... Denk dat je het beste kan gaan passen inderdaad. Misschien red je het met maatje groter en model jas die uitloopt van onder. Misschien heb je geluk op mp Ik vond er wel erg veel verschil in zitten met positiejassen hoeveel buikruimte ze hebben. Ligt er ook maar net aan hoe je buik groeit natuurlijk... maar boel jassen zaten nu al behoorlijk dicht op mn buik... heb nu parka van h&m, heerlijk veel ruimte voor mn buik! Alleen gaan ze maar tot XL...
Ik denk dat wij het bij 2 kindjes houden, dus de kans dat ik hem nog eens ga gebruiken tijdens een volgende zwangerschap is niet heel groot Ik heb ook een hond met wie ik op stap moet door weer en wind, dus een jas is idd best essentieel Misschien idd maar eens gaan passen. Het idee van een normale jas, 1 maatje groter, die wijd uitloopt van onderen staat me wel aan. Ik heb bij bon prix ook wel leuke, sportieve jassen gezien voor 'maar' 40 euro. Krijg ik wellicht volgend seizoen nog 20 euro voor terug als ik hem weer doorverkoop. Dan is het wel te doen qua investering
Een winterjas die dicht kan is wel lekker hoor (vooral als je nog de hele winter moet ik ook). Op marktplaats is veel te vinden voor een goede prijs. Moet je wel goed je maat weten . Ik heb mijne vandaag binnengekregen, een van de goedkopere jassen gekocht want het is inderdaad zo duur allemaal! Maar ben wel van plan 'm volgend seizoen gewoon door te verkopen dus dan valt het wel weer mee.
Ik heb ook de parka van hm. Hrm hem met dit weer al aan. Heerlijk! Genoeg buikruimte ook. zeker als je een hond hebt en fietst zou ik zeker een jas kopen!! Grwoon ff passen en anders een goedkope zwangerschapsjas
Ik heb wel een jas gekocht. Hoewel het hier in italie nog kortemouwenweer is ben ik echt een koukleum dus ik ga een jas echt nodig hebben zeker rond december/januari (beval pas eind jan/begin feb). Heb een hm jas gekocht (die zwarte die ze nu hebben) 59 vind ik nog meevallen. Duurder wil ik niet hoor want idd tis maar voor 1 winter
Ik heb een wijd vallende jas gekocht bij Primark. Was maar 30,00 fzo. Vanboven een grote knop en een riem voor net onder de boezem. Verder heeft de buik genoeg ruimte en kan ie nog goed groeien.
Ik heb aan een wat dikkere tante van mijn man gevraagd of die toevallig nog een jas had liggen die ik zou kunnen gebruiken zo lang als nodig. En jawel, al snel had ik een jas die nu prima past. Mijn eigen jas kon ik bij 10 weken al niet meer aan (leuke een getailleerde jas...) Ik hoop die na mijn bevalling wel weer aan te kunnen, maar anders ga ik dan een nieuwe kopen. In ieder geval niet ervoor...
Ik heb ook een zwangerschapsjas gekocht (bonprix) Zou hem echt niet willen missen. Tjah.. kost even geld maar anders blijf je klooien met poncho's/sjalen etc. Volgens mij hebben ze bij bonprix ook softshel jassen tegen redelijke prijzen. Succes!
ik heb een softshell zwangerschapsjas gekocht.. kreeg mijn eigen jas echt niet meer dicht en moet er met de hond toch met weer en wind uit... koste me even wat maar ben er nu al onwijs blij mee! in dec januari kan ik hem nog verder ritsen aan de zijkant zodat ik echt een mega buik kan krijgen
Ik heb bij de h&m een jas gekocht die toevallig ook met mijn enorme buik dicht kan, en ook los erg mooi staat. Product Detail | H&M NL Een positiejas kopen vind ik echt zonde
Ik heb een zwangerschapsjas bij bonprix gekocht voor 50 euro. Erg fijne jas, is er in meerdere kleuren, ik heb de zwarte. Zit tussen netjes en sportief in.
Daar ben ik ook benieuwd naar omdat ik ook leuke jassen op de website heb gezien. Hier ben ik 10,5 week zwanger en mijn gewone jas krijg ik door mijn buik bijna niet dicht. Ik wil nu dus ook een positie jas gaan kopen voor de winter.
Mijn jas van bonprix vind ik wel van goede kwaliteit. Alleen staat hij niet meer online. Let wel op de pasvorm. Deze wijkt vaak af bij bonprix. Ik check altijd ff de reacties vaak staan daar hints bij voor de pasvorm etc.
Ik vind het een fijne jas. Prijs kwaliteit vind ik ook prima, maar heb hem nog maar pas. De tijd zal het uitwijzen.
Goed om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over je bon prix jassen Denk dat ik er binnenkort maar een ga bestellen!